• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fidelis ad urnam skrev 2012-02-24 10:40:58 följande:
    Får alla en NID-blödning när ägget fäster?

nej det är snarare ovanligt att få en nidblödning. när jag blev gravid så fick jag en seg rosavit flytning på bim-4, det var min nidblödning
  • alexander2011

angie: jättesött ju :) det är fint med lockar

• alexander2011

ser ni nått? dagens skörd. jag vet väldigt tifigt är på bim-8
  • alexander2011
    angie91 skrev 2012-02-25 00:52:25 följande:
    åhhh tack <3 :)

alexander sitter du ner??

loooki loooki what i found!!!!!

nu pirrar det i magen åh vad jag hoppas :) men men, ska inte ta ut nått i förskott..ser bra ut ialla fall men kan lika väl vara fuktsträck kanske.hmm när ska jag testa igen?
  • alexander2011
    angie91 skrev 2012-02-25 00:59:01 följande:
    morgonurin imorrn elle hålla dig ett par dagar?

kan nog inte hålla mig några dagar så testokig som en annan är haha. kan ta ett imorgon bitti men det blir nog inte förens runt 10 snåret, syns det inget svagt svagt då väntar jag några dagar..har inte jättemånga tester o det är många dagar kvar
  • alexander2011
    popcornplaya skrev 2012-02-25 01:03:53 följande:
    Hej följer er fortfarande fast ganska mkt i tystnad. Försöker ta det lite lugnt med bebisverkstan (lättare sagt än gjort). Har äl nu tror jag, har världens älmolande i allafall och myst har vi gjort i dagarna så det är ju inte helt paus i verkstan. Men har bara ett gravtest hemma och det blir tidigast bim om inte mensen kommer. Is i magen.....

försök o håll ut så länge du kan o om du har ont så är det nog säkert att du har äl nu.
    jag läser så gott jag kan men här är det aktivt i tråden så jag missar nog en del :S vet sj att det är lättare sagt än gjort o ta en paus. har sagt att vi ska ta det ev själva men jag kommer nog inte kunna slita mig från här. finns så underbara människor som man bara måste följa..är ju så nyfiken över hur det går hihi 
  • alexander2011

ser kanske en svag skugga men kan tyvärr inte redigera bilden :S har inte nått sånt program :S

• alexander2011
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-25 09:53:18 följande:
    Tjohej. Idag är en bra dag
    Har gått ner 1,4 kilo denna vecka, nu total -9,8 kilo sedan början av januari. Yey me!

oj vad duktig du är. inte alls dåligt. vad har du gjort då?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester