• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ingen som vill kommentera mina bilder några sidor bak???

• alexander2011
    Gummsan skrev 2012-02-25 10:09:54 följande:
    Alexander2011: via mobilen ser jag något iaf.
    Solig vågar inte testa. är rädd att det inte visar nått
  • alexander2011
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-25 10:08:24 följande:
    Jag äter enligt VV. Är aldrig hungrig, äter jättegod mat, provar massvis med nya recept och kan äta ute osv om jag vill. 
    Förra veckan tränade jag söndag, måndag, onsdag, torsdag, fredag, och gick "bara" ner 0,2 kilo. Denna vecka har jag bara tränat i måndags och gick ner 1,4 kilo :-O
    Logiskt? Neee...  
    jahaaa Solig önskade jag hade din diciplin
  • alexander2011
    Hallonbilar skrev 2012-02-25 10:57:19 följande:
    Nu dödade hallon tråden XD <3
    nej då hahaha. satan vad lugnt det var idag :S får väl slänga in en bild som ni kan analysera. bim-8 idag
  • alexander2011

jag kan se en svag skugga, svårt o få med på bilden bara.

angiiieeee ser du nått idag? behöver låna dina ögon hahaha. du vet hur testerna såg ut igår 

• alexander2011

ok nu dödade jag tråden ist :S

• alexander2011
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-25 11:37:19 följande:
    Jag är ju SÅÅÅ dålig på att se streck Kan inte trixa heller. 
    Men det är ju tidigt för dig.
    Vilket datum har du BIM tror du?

Min kropp beter sig underligt nu.
    När börjar kroppen fyllas med blod inför mensen? Är inte van vid denna känsla. Känner mig typ full i livmodern
    Det känns tungt, spänner och drar. Har inte haft någon NID-blödning dock. Är det ett tecken på att vi inte lyckades? 
    har bim mellan 2-4 nån gång.

jodu det vet jag inte men sist jag var garvid så ände jag samma känsla som dig o du har ganska ont i brösten va?
    nidblödningen skrev jag till dig sist om och det hade inte jag nån sist gång. bara en seg rosa flytning 4 dagar innan bim och nidblödning är relativt ovanligt   
  • alexander2011
    Hallonbilar skrev 2012-02-25 11:41:20 följande:
    alltså inte ens mensvärk, det var väldigt konstigt det här för mig :) men jag ska väl vara glad för det lilla i misären och faktiskt, det är jag, barnet hade ju aldrig klarat sig ändå <3
    beklgar verkligen men det är som jag brukar säga att om kroppen stöter ifrån sig fostret så är det nog något som inte stämmer o hellre tidigt än sent. det kanske inte känns så mycket bättre men allt har sin orsak. hoppas att du repar dig snart, styrkekram Hjärta
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester