• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-02-26 20:00:13 följande:
    Alex: okej! Då är det ju gott om tid för det att utvecklas till ngt starkt!! ;)

om det är nått ja, jag hoppas dock Solig
  • alexander2011
    MissMA skrev 2012-02-26 20:06:40 följande:
    Alexander2011:
    Försökte och trixa, och jag ser något =)

tack för hjälpen, i verkligeten ser jag nått svagt svagt rosa, får väl avvakta några dagar o testa igen kanske ;)
  • alexander2011

tack jennie :) ser men inte på den i ljuset :( vilket måste betyda spök!!

• alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-02-26 20:12:53 följande:
    De tror ja inte de gör!!!

när va Bim nu  igen? =)

nån gång mellan 2-4:e :S ok vi får hålla tummarna. ska jag vara ärlig e jag lite nervös nu
  • alexander2011
    MissMA skrev 2012-02-26 20:12:28 följande:
    Så lite så =)
    Jo, ser också ett svaagt rosa . Men man ska ju ej riktigt lita på trixade test . Men tror nog att det kan bli starkare om ett par dagar =)
    Lycka till ! 

nej det gör jag inte jag hoppas det oxå men är så rädd för att bli besviken igen så jag vågar knappt testa igen :S
  • alexander2011

MissMA:haha ska försöka vänta tills dess :) tack för peppningen

Jennie83: fräckt :) jo det är just det, det är det som gör mig närvös. är så rädd tyvärr att detinte är nått iaf 

• alexander2011
    Meoow skrev 2012-02-26 20:19:15 följande:
    Jag måste bara fråga er om en sak.
    På mitt test som jag lade upp i fredags (sid 2810, trixade på 2811) så kunde jag se ett streck, och extra tydligt blev det ju på de trixade bilderna. Strecket var i mina ögon rosa men svagt och det syns fortfarande om jag håller upp testet i ljuset både när jag fick resultatet och nu senare (har fortfarande kvar detta). Dock har jag fått neg på alla tester jag tagit efter - alltså måste detta ha varit spök, eller? Tänkte på alexander2011's kommentar:

Ser fortfarande en skugga som är grå och väldigt svag på testerna.. Vad tror ni? Ska jag ge upp nu? :(

har du nån möjlighet o lägga upp bilderna igen? när har du bim?
  • alexander2011
    wassan skrev 2012-02-26 20:20:35 följande:
    jag kan förstå dig håller tummarna Hjärta
    tack Hjärta uschh nu måste dagarna gå lite snabbare. får försöka sysselsätta mig med något så jag har annat o tänka på
  • alexander2011
    Meeee skrev 2012-02-26 20:27:19 följande:
    Jag hade ett svagt ögonblick och skickade sambon till ica för att köpa RFSUs tidiga test. Tyvärr hade dom inte dom utan det blev deras vanliga. Så då struntar jag i att testa på kvällen. Utan det blir ett i morgon bitti.

lycka till :)
  • alexander2011
    wassan skrev 2012-02-26 20:25:35 följande:
    ja försök tänk på annat för att jag vet man blir så deppig tänker på dig Hjärta
    tack underbara du :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester