• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Laddade upp ett klipp på min son också, han är en fena på att pussas och att dansa och när han dansar så har han ett partyfinger som han viftar med, här kör han bara en snabbis men men Skrattande
    ">

=

• Jess86
    Mini Léonie skrev 2012-04-13 21:35:35 följande:
    Jess:
    Neeeeej men jag orkar inte. HUR söt kan man vara?
    Vilka härliga små steg... Sakta men säkert... Hur gammal var han nu igen? Glömt

Han är 14 månader Skrattande
  • Jess86

Nej nu ska jag borsta tänderna och sen bädda ner mig på saffan och kolla på Big Brother. I know, hjärndöd tv för en hjärndöd generation men man känner sig ju såååå smart när man kollar på mupparna Tungan ute

Se till att sova gott i natt så era kroppar hinner producera orimliga mängder HCG så vi får se massa fina plus här i morgon! Kramar till er alla! Hjärta 

• Jess86

Hoppaspåfler: RFSU:s vanliga röda stickor är väldigt OKÄNSLIGA! Oroa dig inte, köp ett Clearblue plus så kommer du få ett fint plus, såg ditt test igår!

• Jess86

Snigo: Jag hade en kemisk graviditet 2008 innan sonen och då plussade jag typ två dagar innan BIM även digitala sa gravid 1-2 och sen vart det negativa test och fem dagar efter BIM började jag blöda. Kanske så du har nu? Kram

• Jess86

Krokiz: Strecket ska inte sitta där du markerat tyvärr :( När du kan testa igen beror på när du hade ÄL och när du väntar din mens :)

• Jess86

Tjejer!!! Ni som är gravida, hur känner ni er? Jag har typ inga symptom alls, möjligen lite tröttare, lite illamående runt måltider men verkligen jättelite, och jag har bara känt molvärk 2 ggr och det var dagarna efter plusset... Har alla andra massa symptom eller? Är i vecka 4+4 idag.

• Jess86

Kicki: Vilken vecka är du i? Elmiina: Min son (första barnet) föddes tolv dagar före bf, 3885 gram 52 cm :)

• Jess86

Sapply: Vad roligt, då har du också bf den 18 december?! Man blir ju lite nojjig när "alla andra" har molvärk redan från ÄL och ont i tuttarna, sover dygnet runt, flytningar, spyr, ja allt känns det som! Hoppas det går vägen för oss!

• Jess86

Krokiz: Skönt ändå att vi slipper må illa egentligen men på nåt sätt vore det ändå skönt för det är ju ett bra tecken på att hormonerna ökar :P

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester