• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jobbigt Swea, kommer han va borta så långa perioder ofta eller?

• Jess86

Sambon vart jätteglad!!! Spann iväg och började prata om namn & grejer men det är lite väl tidigt för det än tycker jag :) Jag fattar det inte än!!!

• Jess86

Så här berättade Linus dom glada nyheterna för sin pappa igår Skrattande 
    Han gillar inte blixten på kameran, därför han ser lite lustig ut Flört

• Jess86

Less jag blir, köpte lite tester idag eftersom jag vill testa lite till ;) Skulle ta ett digitalt & det blev bokfel!!!! Ska ringa & KRÄVA ett nytt imorrn, blir så less :( Då kan jag ta det om några veckor istället & hoppas det står 3+ så man vet att det förhoppningsvis går åt rätt håll. Köpte ett tvåpack CB plus också & tog ett sånt istället, blev ett lika fint plus som igår, kanske lite starkare till & med :D

• Jess86

Någon som fått en bok på CBs digitala & ringt dom? Får man ett nytt test då?

• Jess86

Clearblue skickar ett nytt digitalt till mig eftersom det blev en bok på det jag gjorde igår :) När bör det visa 3+? Tänkte ta det lite senare för att se så det går åt rätt håll :) Mitt jävla gravidhumör verkar ha kommit :( Är ARG men det är säkert en kombination av hormoner & att jag måste sluta snusa nu ;) Lite molvärk kom igår & idag, inget innan dess! Vecka 5 idag! Mini: Jag är född den 1 januari, bra födelsedag! Hoppas på plus nu!

• Jess86

När jag blev gravid med sonen så var det ett av mina symptom: Icke ömmande bröst innan mensen!

• Jess86

Fast man går ju in i vecka 5 två veckor efter befruktningen väl? (4+o). Så efter 5+0 kanske eller tänker jag helt galet nu?

• Jess86

Då väntar jag minst en vecka så får vi se vad den visar :) Min mamma skrämde mig igår om tvillingar, hon väntade tvåäggstvillingar för ett gäng år sen men fick tyvärr ett sent missfall. Sånt är ju ärftligt! Tvåäggstvillingar alltså :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester