• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

När jag beställer från testlagret så brukar jag ta ett extra gravtest istället så får man fri frakt & ett extra test istället ;)

• Jess86

Ja precis, så man får 21 test för 117 kr istället för 20 test för 130 :)

• Jess86

Alexander: Det där är inte positivt enligt mig. Om du klickar på visa endast under mitt nick så har jag bild på positivt ÄL-test på sista sidan. Samma märke som du använder också.

• Jess86

Alexander: Ok, men dom är ju inte lika starka än så imorgon kanske? :)

• Jess86
    Odetta skrev 2012-03-21 11:56:56 följande:
    Nu tar jag en paus

Tog en sticka till och ett nytt cb i samma kiss och nu har mitt cb blivit svagare igen och stickan helvit. Misstänkte det för tempen skönk i morse med.

Svagt med svag stegring på 7 CB och andetag aning på 2 olika sorters stickor...bara att vänta in mitt 8de mf då

Jag menar verkligen inget illa men du kan ju inte mena allvar när du säger att du tar dessa spökstreck på CB som missfall varje gång? För i så fall har jag och alla i tråden också fått tusentals missfall och så är det nog inte riktigt...
  • Jess86
    Mini Léonie skrev 2012-03-21 18:02:30 följande:
    Eftersom jag fått så mkt skit för vad jag sagt här i tråden så väger jag orden men det där är min tanke också....

Jag vet mini Flört Läser vartenda inlägg varje dag men nu kunde jag inte hålla käften. Sen är inte min ambition att bli bästis med alla heller, men i min värld så är ärlighet viktigt.
  • Jess86
    Mini Léonie skrev 2012-03-21 18:07:35 följande:
    Ja det är ändå den man uppskattar mest. Får nog gömma oss nu ändå om jag går på magkänslan Oskyldig

Vill inte komma in och röra till det så nu går vi vidare Glad

På fredag drar vi till Egypten! I slutet av resan har jag ÄL så det ska nuppas hihi Flört 
  • Jess86
    MissÖland skrev 2012-03-21 18:21:28 följande:
    Haha tvillingar!!! ;)

MissÖland väntar tvillingar!!! Haha, det var roligt!!! Skrattande
  • Jess86

Härligt att läsa om att flera har lyckats göra barn utomlands!! Made in Italy, Cypern & Israel och så får jag hoppas att vi lyckas göra en i Marsa Alam ;) Imorgon bitti hoppar vi på planet!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester