• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie83 skrev 2012-03-22 19:43:22 följande:
    Testade upp testen jag hade =) Tänkte inför VUL o dessa ser ju bra ut =)
    nu behöver jag Allas tummar imorgon =) kl 11 =)
    Kram

Kunde inte se bättre ut! Håller tummarna imorgon i alla fall Glad
  • Jess86
    Es Mamma skrev 2012-03-22 20:55:38 följande:
    Ok, burkar du testa med äl-tester? Eller utgår du från "standarden"? För du kan absolut ha ÄL nu i dagarna som kommer.. Jag ska ha det på måndag, då är jag på dag 11 i cykeln.

Jag har testat med ÄL-tester och har stegring som jag misstänkte- när smärtan är som värst i äggstockarna på dag 15-16 vanligtvis.
  • Jess86
    Puffmajs skrev 2012-03-22 21:02:18 följande:
    samma här, molvärk, ömma bröst, illamående ibland, starkare luktsinne.
    alla mina symtom var borta i 2v så trodde jag fått MA, därför var jag på vul. men nejdå!
    så tänker inte bli rädd om dem försvinner igen =)
    mage har man börjar få med. du set den svullna kulan nertill
    kaffe klarar jag av men mina favoritmaträtter mår jag illa av att tänka på :(

Helt perfekt liten kula Hjärta
  • Jess86

Letade efter en tidig magbild men hittade ingen på denna dator men denna bild är på mig i vecka 37 Glad 
    Sonen kom nån vecka efter bilden är tagen, 12 dagar före BF och vägde hela 3885 gram och var 52 cm lång. BM sa att han var liten eftersom jag hade liten mage. Behöver jag säga att jag inte vill gå på övertid med en eventuell tvåa? Flört 
    Hoppas att ingen tar illa upp för att jag lägger upp denna bild, skäll på mig i så fall! 

• Jess86
    Es Mamma skrev 2012-03-22 21:27:34 följande:
    Ok, men nu känner du av det tidigare alltså? Ibland kan den ju få för sig att flytta på sig..

Känner inte av det men äl-flytningar kom redan idag! Kissade innan duschen och när jag torkade mig så kom sån där äggviteslem påpappret så när jag hade duschat klart så sa jag till sambon att vi måste fjässa och då satte han sonen i lekhagen så körde vi en snabbis Flört
  • Jess86

Hej tjejer!! Igår kom vi hem från en kanonsemester i Marsa Alam :) Jag fick fullt utslag på ÄL-testet på dag 14 & vi hade sex på dag 8, 11, 13, 14 & 15 så nu är det bara att vänta & se :) Är på dag 17 idag!

• Jess86

Jag kanske har frågat tidigare men frågar igen. Fick positivt ÄL-test den 28:e klockan 10 och vid 17 så började ÄL-värken som vanligt och höll på i några timmar innan det släppte. När värken ger med sig, har ägget lossnat då eller? Någon som vet?

• Jess86
    Es Mamma skrev 2012-04-02 13:14:02 följande:
    Hm.. är på dag 18 i cykeln (av typ 30) och vet inte alls om min ÄL har varit (brukar ha på dag 10-11) eller om den är på g. Men förra söndagen (dag 10) så fick jag slemmiga flytningar som var orangea. Det hick över samma dag, men igår och idag har de kommit tillbaka. Idag kom d lite brunt också, även nu slemmiga flytningar. Vad kan det bero på? Jag har aldrig haft spottings, men däremot hade jag lite bruna flytningar förra mensen som var den första efter missfallet i feb.

Låter lite konstigt om du brukar ha ÄL på dag 10 av 30, i så fall har du ju en lutealfas på 20 dagar? Kan det verkligen stämma? Kör du med ÄL-tester?
  • Jess86

Kan ni slå mig på fingrarna så jag inte klickar hem 20 test från testlagret!!! Vi åker bort över påsk och när vi kommer hem är jag på ÄL+11/12 och då tänkte jag ta ett CB som jag har kvar från ett tvåpack men nu kliar det i fingrarna... Dumma, dumma jag!!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester