Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
nu behöver jag Allas tummar imorgon =) kl 11 =)
Kram
Kunde inte se bättre ut! Håller tummarna imorgon i alla fall
Letade efter en tidig magbild men hittade ingen på denna dator men denna bild är på mig i vecka 37
Sonen kom nån vecka efter bilden är tagen, 12 dagar före BF och vägde hela 3885 gram och var 52 cm lång. BM sa att han var liten eftersom jag hade liten mage. Behöver jag säga att jag inte vill gå på övertid med en eventuell tvåa?
Hoppas att ingen tar illa upp för att jag lägger upp denna bild, skäll på mig i så fall!
Hej tjejer!! Igår kom vi hem från en kanonsemester i Marsa Alam :) Jag fick fullt utslag på ÄL-testet på dag 14 & vi hade sex på dag 8, 11, 13, 14 & 15 så nu är det bara att vänta & se :) Är på dag 17 idag!
Jag kanske har frågat tidigare men frågar igen. Fick positivt ÄL-test den 28:e klockan 10 och vid 17 så började ÄL-värken som vanligt och höll på i några timmar innan det släppte. När värken ger med sig, har ägget lossnat då eller? Någon som vet?
Kan ni slå mig på fingrarna så jag inte klickar hem 20 test från testlagret!!! Vi åker bort över påsk och när vi kommer hem är jag på ÄL+11/12 och då tänkte jag ta ett CB som jag har kvar från ett tvåpack men nu kliar det i fingrarna... Dumma, dumma jag!!!