• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Alfonsmamma: På en av bilderna ser inte kontrollstrecket ut att vara klart än, man ska vänta två minuter innan man läser av testet eftersom ett plus kan visas när urinen drar förbi. Men dom andra bilderna ser rätt bra ut, men jag vågar inte riktigt säga grattis än :)

• Jess86

Eftersom jag är lite knäpp så tänkte jag fråga er vad ni samlar kissat i när ni testar? Jag hade engångsmuggar förut men sista månaderna har jag använt en äggkopp :D

• Jess86

Mammelie: Hahahaha, fan vad rolig du är!!! Hoppas du diskade den först iaf ;)

• Jess86

Är orolig att det inte stegrar som det ska? Rynkar på näsan
    ÄL+12 och 13, hade hållt mig 4-5 timmar.

ÄL+16:
    Hade hållt mig 1½ timma. 

• Jess86
    karamellflickan skrev 2012-04-13 20:13:57 följande:

Kan det bli starkare än så?

Jag tror det, är ju ändå tre dagar mellan dom sista testen så jag trodde det skulle bli megastarkt och mörkare liksom men jag kanske oroar mig i onödan? Sitter och gråter nästan av oro, löjligt va Skäms
  • Jess86

Ingen mer som kan stilla min oro angående testen? Är jag löjlig bara eller?

• Jess86

Tack tjejer! Antar att man är lite knäpp, håller på med en liten surprice såhär på fredagskvällen åt er, får se om jag lyckas- uppdaterar strax!

• Jess86

Det gick! Jo, jag filmade idag när jag tog sista testet, har skapar ett Youtubekonto och laddat upp om ni vill se Glad
    ">

=

• Jess86
    Mini Léonie skrev 2012-04-13 21:08:32 följande:
    Jess:
    Ha ha ha coolt gjort. Vad kul att få se hur plusset smyger sig på.
    Härligast är dock gullungen i bakgrunden, som han snackar

Ja han snackar utav bara helsicke och förkyld som få är han också stackarn Skrattande
  • Jess86

Tack tjejer ni är ju för goa!!! Mår mycket bättre nu, ska försöka att inte oroa mig och NJUTA Hjärta

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester