Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Längtan: du har inte funderat på att börja ÄL-testa dig igen. Så du slipper gå och undra varför du känner så och sen så vid olika datum. !
Längtan: du har inte funderat på att börja ÄL-testa dig igen. Så du slipper gå och undra varför du känner så och sen så vid olika datum. !
Leeroy: jag håller mina tummar och tåååår hårt nu för att det ska bli pos. Men som jag skrev va beredd på båda resultaten!
Leeroy borde vara tillbaka snart..
Måtte hon plussa!
Men neeej det har gått för lång tid nu. Vaaar är du leeroy:/
LEEEEEROOOOY: yyyiiiiipppieee!!! Vill höra/se vad din gynläkare säger sen när du ringer/ träffat hen.
Wiiiieeeeeeeeee!
Leeroy: vad är det för cysta du haft/har. De fölrsta godartade cystor försvinner ju av sig självt. Vad har di läkare sagt om det?!
Leeroy: STORT grattis. Ring på måndag!
Sandra; grattis säger jag :)
Syskondags: är med på ÄL+7 idag. Har testat neg idag som väntat. Men det stillar mitt begär lite som du skriver. Känns som jag kan "överleva" dagen bättre när jag fått doppa stickan i pink. Galet störd man e..
Syskondaga: smålänningen gör tvärtom för mig och säger bara testa dom är juuu så billiga. Tänk 10 gravtest för xx:- himmelriket för mig..