• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Längtan: du har inte funderat på att börja ÄL-testa dig igen. Så du slipper gå och undra varför du känner så och sen så vid olika datum. !

• viochdu

Leeroy: jag håller mina tummar och tåååår hårt nu för att det ska bli pos. Men som jag skrev va beredd på båda resultaten!

• viochdu

Leeroy  borde vara tillbaka snart..

Måtte hon plussa!

-Fjärde försöket- ÄL 27-28/10 -- BIM 12/11
  • viochdu

LEEEEEROOOOY: yyyiiiiipppieee!!! Vill höra/se vad din gynläkare säger sen när du ringer/ träffat hen.

Wiiiieeeeeeeeee!

• viochdu

Leeroy: vad är det för cysta du haft/har. De fölrsta godartade cystor försvinner ju av sig självt. Vad har di läkare sagt om det?!

• viochdu

Syskondags: är med på ÄL+7 idag. Har testat neg idag som väntat. Men det stillar mitt begär lite som du skriver. Känns som jag kan "överleva" dagen bättre när jag fått doppa stickan i pink. Galet störd man e..

• viochdu

Syskondaga: smålänningen gör tvärtom för mig och säger bara testa dom är juuu så billiga. Tänk 10 gravtest för xx:- himmelriket för mig..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester