• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

OM du fått dina test efter att TL Hade slut så är det samma lotnr. Men ska kolla,

Men ser nu att mitt streck är mkt mkt svagare än ditt..

Jag VET att det är spök" Jag är inte gravid.. inte än iaf.. och inte så det syns på test än..

Syns väligt dåligt på bild.. Men som du säger så syns ju dina konturer mkt mer. Här på datan så det ju nästan helt blankt ut..

Jag håller mina tummar för att ditt betyder Gravid :) Blir det ett test i morgon oxå??
    -Fjärde försöket- ÄL 27-28/10 -- BIM 12/11
  • viochdu

Loppan: då tror jag inte det är samma eftersom dom fick slut på test och fick in nya. Då brukar dom byta lotnr.

Ser du ens mitt streck på orginalet?

Lotnr: 121018

• viochdu

På mitt test ser man att det är färgrester då det sitter för nära kontrollstrecket.

• viochdu

Mållan: skrev det innan jag såg att du trixat min bild. Menade att så ser jag det i verkligheten.

Tror dock bara det är för tidigt att plussa. Jag vill inte vara elak men ÄL+5 och 6 är FÖR tidigt. Men loppan HAR verkligen ett fint synligt streck!

• viochdu

Mållan: precis där ser jag men det är för långt till vänster.. Lägger testet mot en bild på hur det ska se ut så är "mitt streck" mer till vänster. Ja höger blir det egentligen men ja du fattar va jag menar

• viochdu

Suetrag: va det rfsu röda så mäter dom 50. Kanske därför. Men som lil emma skriver kan det bero på ngt som fäst och sen lossnat. Skulle testa med ngt annat ön RFSU dock

• viochdu

Tjejen: svårt och säga när man inte har bilderna bredvid varandra. Men streck är ddet ju iaf:)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester