• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Men tuggummi sugtabletter och inhalator ska vara "bra" alternativ.

Men jag kommer inte använda ngt av det så

• viochdu

Jackyjacky: vart jag ön läst så säger dom att sista utvägen är just tuggummi, sugtabletter och inhalator som ett "bättre" alternativ till cigg, snus, plåster.

Försök att sluta med tobak utan nikotinläkemedel eftersom de också är skadliga för barnet. Om du känner att det är svårt att sluta utan dessa hjälpmedel kan du under de tre första månaderna använda nikotintuggummi, sugtabletter eller inhalator, för att vara helt nikotinfri de sista månaderna. Plåster är inte ett alternativ när man är gravid eftersom de tillför nikotin kontinuerligt.

Så skriver dom på vårdguiden.

Men klart att KAN man (alla kan) så ska man inte använda ngt. Men är man en svag människa med noll självdisciplin så tycker jag man ska prova det istället för att gå tillbaka till snus eller cigg.

• viochdu

Leeroy: ja säg att du e gravid och kan varken äta eller sova för du e orolig ! Säg även att u har en cysta som gör dej ännu mer orolig eller nåt sånt

• viochdu

Loppan: hur lång tid tog det innan det kom fram?? Mina är tokblanka idag.. :/ skit oxå..

• viochdu

Loppan: tycker inte dom behövs trixas.

Man ser ett rött svagt streck. Hoppas och håller tummarna hårt för ett starkare i morgon eller övermorgon

-Fjärde försöket- ÄL 27-28/10 -- BIM 12/11
  • viochdu

Loppan: då hoppas jag att jag med får streck i morgon. Ska du vänta till onsdag nu. Ni som kan vänta iaf varannandag är så duktiga.. Jag kan knappt komma förbi ÄL förens jag vill börja testa öven att man VET att det är jätte tidigt.

• viochdu

Åtta dagar efter ÄL och jag har vitgula sega flytningar som ser ut som segt slem. Som sperma ungefär.. Hänger i trådar ur mig då och då i dag.. Sperma fick jag sist i mig åtta dagar sen.. ???????

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester