• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Bebbe: tycker det ser ut som färgrester på konturerna på strecket som ska bli färgat.. Neg enligt mig. Men det betyder ju inte att du inte får streck i morgon tex..

• viochdu

Tyvärr så är TL kända för sina färgrester strecl. Jag tog ju ett äl+2 som blev streck på. Samt idaag. ( jag vet jag är sjuk) men det är ngt speciellt med att doppa en sticka i pink...

• viochdu

Slemmis: en av dom skrev här igår... Hon hade hoppat över en rad på hormonpiölrerna och gått direkt på sina sockerpiller och undrade varför hon inte fick sin mens på den tredje dagen.. Då hon alltiiiid fick det..

• viochdu

Här har ni ett ex. Dock "trixat" test för att NI ska se hur det ser ut..

ÄL+5 och så såg det även ut på ÄL+2.

Och anledningen till att jag testade på ÄL+2 va för att jag innan fått dåliga test från TL som visat streck lite då och då...

-Fjärde försöket- ÄL 27-28/10 -- BIM 12/11
  • viochdu

Ungmamma: tror dock man kan använda TL.s ändå. Bara att färgrester kan komma. Men när man väl är gravid så är det ju ingen tvekan så dom stegrar och man ser att det är RÖTT och brett.

• viochdu

Loppan: så där så mitt test ut. Ja väldigt tidigt att testa men du kanske hade äl tidigare.

Kom på det att när jag plussade andra månaden fick jag pos på äl-testen samma dag som jag kom hem från barcelona samt dagen efter. Jag räknade med äl efter pos men testade sedan plus jätte tidigt och insåg att jag måste haft äl dagen innan jag kom hem från Barcelona för när jag plussade va jag på äl+8 och det är völ nästan det tidigaste man kan plussa. Men även en BM sa att ägget kan fästa redan på dag FYRA.

• viochdu

Loppan: hoppas ditt streck betyder gravid. Ditt ser ju iaf mer rosa/rött ut än mitt då jag inte kan avgöra färgen på mitt. Fast mitt streck VET jag är "spök"

• viochdu

Loppan: att det ser utsmetat ut är för jag trixat bilden. Men ditt ser iaf mkt "starkare" ut. För att jag är på ÄL+5 och det är omöjligt att plussa så tidigt och jag tror mig inte haft ÄL tidigare då jag verkligen kände ÄL- känningar i lördags... Ska se om jag kan få in orginalbilden

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester