• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Leeroy: kul att se att du är här. Med ett sånt. Streck oxå. Du kommer väl ihåg när jag la upp ett pos ÄL-test :) fick ju 1-2 på det gravida.(slutade i mf) Men sen hade jag även fullt utslag på äl testerna varje dag innan mens MEN ABSOLUT inte så starkt...:)

Så starkt hade min kondis BIM+4 och hon är i v11. !

Jag säger testa för guds skull. Men va beredd på båda.

Och jag säger även att din gyn är kass. Har u bara på ena stocken kan du ju fortfarande som sagt äl från den andra! High five på de

• viochdu

Leeroy: ingen bensinmack närmare? Willys? Pressbyrån? Antar det kanske är samma som apoteket ligger i ? Men gud va nyfiken jag blev.. Köööööööör!

• viochdu

ÄL testet påvisar absolut inte din nästa ÄL. Och testade du pos då du trodde du hade ÄL så är det ju inte ÄL nu dom den ger utslag för. Skulle det bli neg. Kan det ju vara att mensen kommer snart men när ÄL testet är såååå starkt skulle jag bli väldigt förvånad om det va för mensen den visade.

Och är du BIM+7 så kan du kissa på stickan näääär du vill..

Ring till maxi och fråga om apoteket är öppet. Är det inte det så frågar du dom om dom har gravtest..

• viochdu

Leeroy: har du testat neg med äl testerna när du haft cystan. För vissa cystor kan ju påvisa hcg fast det va en vattencysta du hade ??!?? Kom på det nu..

• viochdu

Leeroy: ja vissa cystor kan det men har du testat neg på gravtester så borde det ju vara lungt!

Ja vi sitter här och väntar. Kör försiktigt.

• viochdu

Längtan: förståååår om det är frustrerande. Men nu har det gått ett år då kanske du skulle komma till en BM och prata lite .

Ser tyvärr inget på testet.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester