• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Cilla86: för min egen del undrar jag vilken dag du fick ditt första streck , va det äl10?? Hade du testat blankt äl9 då??
    Fan jag greppar verkligen efter hoppet just nu.

• viochdu

Emhjärta: du är verkligen inte ensam om att få INTE gravid på det digitala men synligt men svagt streck på stickan. Avvakta till BIM innan du tar det digitala då är HCG.t tillräckligt högt. Eller ja ÄL+14. Kan vara att du har 23 i kroppen och det digitala slår inte över förens det är 25. Hårfin skillnad..

Har du fler stickor så testa i morgon igen och se så strecket är kvar.

-Fjärde försöket- ÄL 27-28/10 -- BIM 12/11
  • viochdu
    HCS skrev 2012-11-06 13:21:49 följande:
    Vilka tester är de känsligaste? Vad har ni för erfarenheter? Säkrast?
    Tror inte det finns det som är bra eller dåligt. Det handlar nog bara om oss som inte har ngt tålamod att vänta.

och speciellt vi som inte fått ngt svagt på ÄL+9 då vill man liksom dra efter dom hamlstrån som finns..

Men min erfarenhet är att CB vanliga är känsligare..

De gångerna jag har plussat har det varit knappt synligt på stickorna men PLUS på CB.

sen finns det dom som HATAR CB.

• viochdu

Emhjärta: Håller mina tummar oxå. Och hoppas det ska vara starkare i morgon och att mensen håller borta..

Kommer mensen i morgon så va det nog ngt som fäst men som lossnat igen. Men så hoppas vi ju NATURLIGTVIS INTE att det är.

Det kommer gå bra ska du se..

• viochdu
    HCS skrev 2012-11-06 13:51:09 följande:
    Vad tror du om mitt cb från idag då äl+9
    Jag såg ju inget på orginalbilden så när det är trixat utan att jag sett ngt svagt på orginalbilden brukar jag inte vilja uttala mig.

Har du tagit isär det för att kolla så strecket finns där?
  • viochdu

Vet att TL är kända för spöckstreck EFTER tiden gått ut. Men är det vanligt med röda streck då.. Dock syns bara skiten i genomlysning.. Jag VET jag är desperat!!

• viochdu
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-11-06 14:24:22 följande:
    jag har aldrig hört talas om tydligt röda streck efter tiden gått ut....
    Är absolut inte tydligt då jag bara ser det som svagt, genomlyst och EFTER att tiden gått ut .. Rätt långt efter. Visst jag kan väl ana ngt svagt jävla streck som jag absolut inte kan fånga med kamera..

Men det kanske är grått. Men när jag tittar med MINA ÖGON ser det ROSA/RÖTT ut.

Men det är ju så klart inte *godkänt* eftersom det knappt syns utan lampa.. och även att tiden gått ut.. Fan va jag upprepar mig.

och nu här på datan såg det ju jäkligt ynkligt och mesigt ut.

Men i verkligheten som sagt. Är det ett rakt streck med synliga konturer och brett och rosa/rött. Givetvis syns allt bättre i mobilen och i verkligheten..

fan va man letar och letar och letar... Skäms nästan att jag lägger ut skiten.. Men va fan...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester