• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

N1987 skrev 2012-03-13 22:04:57 följande:
    Alexander: Jag ser ju definitivt något svagt! :) Jag hade svaga (som dina tester) i 3-4 dagar innan jag plötsligt fick ett synligt streck på nyårsafton! Slutade i MA för några veckor sedan..
    åhh beklagar verkligen missfallet {#emotions_dlg.flower}

ja jag hoppas det blir starkare annars får jag kontakta bm i slutet av veckan är på bim+9 idag o plusade sist bim+12 
  • alexander2011
    N1987 skrev 2012-03-13 22:31:59 följande:
    Alexander: Tack, börjar tråkigt nog bli van. Även om det känns ledsamt.. Det låter ju hoppfullt, då har du ytterligare ganska många dagar på dig att plussa! :) Du måste uppdatera om du testar imorgon! :)

men stackarn. har ni haft nån utredning om varför ni har upprepade missfall? förstår att det änns tufft men det kommer den dagen då du får din efterlängtade mage :) hoppas det blir snart!!

ja jag kommer uppdatera imorgon, bombaderar denna tråden med jämna mellanrum hahaha.  
  • alexander2011
    BeMa skrev 2012-03-13 23:11:05 följande:
    Alex: Suger verkligen på att trixa, men gorde ett försök iaf! Men ser något svagt även på det utan trix :)

syndes väldigt dåligt dr men ett tappert försök iaf haha
  • alexander2011
    BeMa skrev 2012-03-13 23:41:31 följande:
    Ja sa ju att jag va usel :) Men övning ger färdighet, haha!
    Ne men hur som så syns det iaf utan trix :)
    Solig
  • alexander2011
    EQ85 skrev 2012-03-14 07:41:13 följande:
    Alexander2011 :

jag ser ju tydligt nu på dina test att det finns ett streck vad glad jag blev nu  

tack :) men idag fick jag besök på morgonen o hann inte ta en bild på testet förens kanske 45 min efteråt. väntar nu tills det har torkat så ska jag slänga in en bild på morgonens..har sjukt ont i magen idag :S hoppas mensen inte är på g
  • alexander2011
    angie91 skrev 2012-03-14 13:12:01 följande:
    Alex : såg du dom ja trixa inatt??? 
    mensen kan int va på g?? :O ser juh tydliga streck på alla dina? :O 

jo jag såg dom :)nej den har inte kommit än. känns som den ska komma emllanåt. dagens såg inte så lovande ut :( här är bilder från testet igår och imorses. den översta är från igår morses

• alexander2011

nu kommer jag bara invänta mensen ist. känns meningslös o testa. avvaktar några dagar

• alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-03-14 16:05:32 följande:
    Vilma123:
    Telefonen är min bästa vän just nu... Det gör så ont att jag inte vet vart jag ska bli av smärtan avtar inte utan bara maler....

vad e det som har hänt?vart har du ont?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester