• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skrutt 83 skrev 2012-03-13 12:14:18 följande:
    Hej tjejer!

Ett jättesnabbt inlägg från mig bara, hinner inte läsa allt nu, sitter på jobbet. Men kikade på dina bilder Alexander och tycker inte det är någon tvekan om att det är ett plus, syns jättetydligt på sista bilden utan trix men trixade för att förstärka färgen. Ser du vad jag ser? STORT GRATTIS vågar jag säga!!!!

tack men vill allt ha starker innan jag vågar tro detSolig jag ser bra på bilden :)
  • alexander2011
    mamma Linder skrev 2012-03-13 12:16:33 följande:
    Alexander: har du varit och gjort vul och kollat, låter lite konstigt att det inte visar något om du är på Bim+9. så att det sitter rätt och inte är ett X? be att få göra hcg prov.
    asså jag oroar mig inte än. bim sa att det är oavligt att man inte plusar förens 2 veckor efter bim. sist plusade jag ju inte förens bim+12 och det gick ju bra :) så länge jag inte har mega ont, dvs mer än typ mensvärk så är det nog ingen fara. men plusar jag inte inom vi säger 3-4 dagar. DÅ lovar jag o kontakta bm
  • alexander2011

föresten. när det gäller vul här så får man inte beställa det hur som helst. ville ha ett sist gång o det fick jag inte utan tror bm att allt är ok så får jag inget vul

• alexander2011
    Fridhaa skrev 2012-03-13 12:20:48 följande:
    Styrke kram till dig och din familj.
    UVI är inte att leka med framför allt om man inte får rätt behandling och den går upp i njurarna och sedan vandrar vidare ut i blodomloppet.

När en UVI har gått så långt är det mycket allvarligt men prognosen god om man som din syster kommer till sjukhus för vård.

Jag har själv jätt oft UVI.
    Jag måste alltid gå och kissa efter sex annars är det gört dagen efter.
    Tvingar i mig 2 liter citron vatten varje dag samt äter tranbärs tab vilket jag verkligen kan rek alla kvinnor att göra för att motverka UVI.

asså finns det tab. hon VÄGRAR drick tranbär för hon tycker inte om det. men det ska jag rekommendera.
    njurarna hade dom kollat o det tror jag såg bra ut.

ja det med o kissa har jag förskökt förklara för henne oxå :S har även rekomenderat citronvatten men hon är ju så satanas kräsen!!

tck så jätte mycket för stöttningen    Hjärta    ska ta o ringa henne snart igen
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-03-13 12:20:10 följande:
    Alexander jag ser också, =)
    Solig
  • alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2012-03-13 12:20:31 följande:
    Förstår det men ser väldigt lovande ut! =) Mitt syntes skillnad på bara ett par timmar! Fick ofta som starkast mitt på dagen eller em. Ser med spänning framemot ditt nästa test!

hur länge ska jag hålla mig u då efter bim?
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-03-13 12:27:07 följande:
    Alex: snacka om att man pendlar ihop om dina test. Det som Skrutt citerade ser jag på... Men frågan kvarstår varför inte starkare. Ska du inte ringa och höra om du kan få blodprov???

om det inte blir starkare inom 3-4 dagar så jo. det ska jag göra. för då har jag gått 12-13 dagar över
  • alexander2011

angi: vad skönt att allt har gått bra. JO det låter som du har äl nu :)

jennie83: ser allt men tog ett test nu på kvällen. vet inte om det är skåran som syns eller om det är ett xtra sträck 

• alexander2011
    Soligasså det ser positivt ut fastän det är svagt. ta ett test imorgon så hoppas jag att det blir starkare
  • alexander2011

morgonets längst upp

morgonets test torkat

såhär såg de ut när de hade torkat

dagens kvällstest inom tiden

kan alla dessa vara spök som uppträder efteråt när de har torkat? nån som ser nått. får gärna trixa om ni vill  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester