• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-03-12 18:37:10 följande:
    min man är sååå söt, han ligger i soffan och flinar och var tredje min säger han..herregud,en bebis... ha ha 
    underbart {#emotions_dlg.flower}
  • alexander2011

dagens test på cb-utsmetat igen. gick inte o få nån bra bild. slänger in en bild på testlagrets iaf
    ser ni nått?

• alexander2011

försökte få bättre bilder. jag ser ser ni?
  • alexander2011
    angie91 skrev 2012-03-13 11:40:04 följande:
    tjejer,,. ja e nervös..

min sambo ska in på sjukhuset idag... han har vätska i bakhuvudet :;/

o ja måste skriva ett fint persoligt brev om vrf ja ska få platsen på frösö vård o hälsocollage såå ja kan plugga t barnmorska.. :/

ajajaj :S hoppas det går bra. låter inte alls bra.

• alexander2011

är llie orolig idag. min syster ligger inne på sjukhuset 2:a natten för bakterier i urinet som har spridit sig till blodet. hon riskerar blodförgiftning och har 40 graders feber Gråter
    troligen har det blivvit såhär pga uvi som inte har gett sig 

• alexander2011
    linnsi skrev 2012-03-13 11:53:54 följande:
    Det får jag ca 1 gång om året, då jag har kronisk UVI Rynkar på näsan Hoppas hon blir bättre snart!!!

tack. jag vet ingeting om detta hur allvarligt det är eller nått. pratade med mamma idag om detta. hon verkar lika frågande som jag. ja hon har haft problem med kronisk uvi. sen hon var 12-13 har hon säkert haft uvi 20 ggr känns det som o hon är bara 16
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-03-13 11:51:59 följande:
    Jag såg den men inte alls min smak. Fruktansvärd men vi är ju olika Tungan ute
    Var är slemmis förresten?

Skickar en kram... Hon är ju på rätt plats och det där fixar dom.. Hjärta
    JA!! undrar oxå vart slemmis är!!

tack, jo hon skulle få nån speciallisead läkare eller vad mamma sa idag så jag hoppas det blir bättre för hon verkar bara bli sämmre o sämmre. bakterierna ökar hela tiden :(  
  • alexander2011
    BeMa skrev 2012-03-13 11:56:44 följande:
    Jag ser något på dom 2 översta, men svårt å säga om det är rosa eller inte? Är det rosa irl?

Sweas: STORT grattis till dig, har ända sen jag såg ditt inlägg om gyn haft känslan att det skulle komma något poitivt gravtest inom den närmsta tiden!!
    de är rosa. det ser jag i verkligeheten. svårt o få på bild bara. är ju inte direkt mega starkt. ska ta ett test till senare här.
  • alexander2011
    kiara skrev 2012-03-13 11:56:40 följande:
    Alexander: jag tycker mig kunna se något svagt på dina test....hoppas på en liten i magen : )
    tack. jaa idag är jag på bim+9..börjar bli såå trött på det här. varför kommer inte mensen eller ett +

jag ser ju sj men ska ta ett till snart här o lägga in en bild inom tiden 
  • alexander2011
    angie91 skrev 2012-03-13 11:57:31 följande:
    hmm va ja fatta ska dom sätta in en sån nål man får i armvecket o pumpa ut vätskan.. :/ sambon e me nervös.. :/ 
    hoppas de går bra..

jooo ja hoppas de går bra.. ! kan dock int följa me han :(

Ja visst e de underbart!! :) ska bli en riktigt trevlig sådan om allt går väl me studierna!  <3

Alex: ja tycker ana på dina bilder!! skickar en styrkekram till dig för din syster,..!! hoppas hon blir bättre snart 

hoppas innerligt att allt går bra för sambon. vet ni vad det kan bero på?

tack inte bara jag som ser då :) 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester