Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Semlan: ja det va minipillrerna jag pratade om ang tiden :)
Semlan: ja det va minipillrerna jag pratade om ang tiden :)
Men vad är det för CB? För det ör ju inte "sked" cb (alltså nya PLUS CB) och det är ju inte det "gamla" cb plus..
Testade med ÄL-test i dag med (ett desperat försök då det kan indikera på mens
oj då. Det översta testet är oxå inom tiden.. glömde visst flytta på den bilden..
Loppan: såg ju knappt ngt inom tiden på testet. så lät det bara ligge i en halvtimme eller ngt.. och sen kollade jag på det och tyckte mig se ngt så ställde mig under fläkten och då syntes ju det där..
Men ÄL-testen är ju verkligen märkliga tycker jag...
Jag ska försöka att skita i att testa i morgon..
Mår fan inte bra av det här testande men ändå kan jag inte låta bli.
Men försöker ställa in hjärnan på mens på sön-tis. Men hjärtat vill ju inte det..
Ungmamma: hur menar du? Får man tidiigt MF kan man ha både pos och neg dagen efter. Beror på hur hög hcg nivån hann bli innan det blev mf. Det sägs att hcg nivåerna halveras per dag vid mf och vid grav dubblas den varannan till var tredje dag
Sabiina: kööör hårt :)
Ungmamma: vid mens följer ju öven en slemhinna med.. Som kommer i klumpar eller som en sörja. Mens är ju inte enbart blod! Rött svart vinrött..
Leeroy: kom igen. Du behöver inte trappa ner. Kroppen fungerar inte så.. Tar du en cigg nu är jobbet du gjort detta dygn helt meningslöst.. Du dööör inte.. Skriv en dagbok iaf.. Även om du inte vill.
Ingen här kan bestämma åt dig och ingen här kommet säga att jo men trappa ner .. Åk du och köp cigg.. Ingen kommer tycka att det är okej..
Kom iiiggeeeen leeroy. Du klarar det.. !!
Mini: ja det är mitt test.. MEN det med genomlysning där man verkligen seeer det är torkat mist 30 min EFTET jag doppat :/ jag kan sätta hur mkt som helst på att det inte är ngt.
MEN ÄL-testen är väl lite väl konstiga eller vad tycker du Mini??