Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Leeroy: du är inte kass. Du ska bli mamma.. Kämpa kämpa!
Leeroy: du är inte kass. Du ska bli mamma.. Kämpa kämpa!
Mini: men skojar du? Jag hoppas du är synsk och att din kääääänsla är sååå rätt. Men min känsla ligger på botten. Känns verkligen som att det inte tog sig. Du vet jag ser på bilderna och skakar på huvudet.
Knasten skrev innan och sa : vad säger din känsla när du ser på testen är det rester eller är det ett svagt plus. Min känsla är verkligen rester. Såg knappt ngt streck på det nämligen va därför jag tog lampan.. :/
När jag ser ditt Loppan så ser jag början på ett svagt PLUS. men inte mitt då jag bara ser rött när jag lyser på det.. Jag kunde ju knappt få det på bild. Och sambon ser inget på det nu när jag visade honom. Jo genom lampan då förstås.
Leeroy:: braaaa ha ha där började jag faktiskt skratta så sambon min tittade upp och frågade vad det är som är kul ..
Leeroy: ha ha han svar hade säkert blivit ja men det kan hon göra då ... För det är bland det värsta han vet. Gravida kvinnor som röker..
Men HEEEEJ kuckeliku.. Min kuck.. Vad har du varit hela mitt liiiiiv :)
När det gäller äl testet så trodde jag det med. Testade med äl test med start en vecka innan bim förra cyklen. Fick rätt starka utslag då med men aldrig lika starkt som kontrollstrecket och absolut inte starkare..
Mini: det va därför jag blev så chockad när du skrev att du såg. Det tändes nästan ett litet hopp inom mig. Jag har bett mannen gömma mina test. Får se om jag får ett av honom i morgon.
Leeroy: käka chips hysteriskt alltså
Loppan: dina test ser bra ut. Det kommer finnas där i morgon oxå om än starkare.. Håller tummarna.
Kuck: åååhhh har det löst sig allt.. Menar du att ni ligger nu igen ???;) ;) jiiipppiieeeee
Loppan: jag jobbar inte i morgon. Jag är sjuk och hemma idag och troligtvis i morgon oxå
Loppan: i be here. Om jag är på jobbet börjar jag inte förens halv tre.
Mini: det bästa hade varit om du varit spådam. Synsk. Jag hoppas din känsla stämmer.
Jönköpingslän oxå.
Mrsc74: får jag fråga på vilket sätt det misstämde?