• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

någon som har vita krämiga,alltså dötjacka flytningar innan mens??

har haft vita någon gång men detta är tjockt alltså..börjar tro det är nåt allvarligt fel på mig  

• sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-01-25 20:10:41 följande:
    ingen fara. så har jag oxå haft. tjocka vita flytningar har man då man inte är fertil längre vad jag fattade det som
    ahaaaaa..... okej . nåt nytt lär man sig varje dag här=)
  • sweasmamma

nej inte svamp!!=) det har jag haft många ggr,sist för ett par v sen !! men då blir mina flytningar helt annorlunda samt kliar som tusan ... kanske är mensen ....att det ändras gång från gång 

• sweasmamma

ingen mens inget plus.. tyckte mig se något svaaaaaaaaagt imorse men...de borde vatt starkare ju !!!! OM det skulle va nåt så nej !! Kan vara att jag har bim imorgon ist,därav ingen mens nu! har ju alltid 24 dagar men förra månaden kom den på dag 25 så...

• sweasmamma

ja precis!!! så man kan börja om igen,lägger in så fort jag kommer till jobb,fullt upp med påklädning och dagis nu =)

• sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-01-26 07:58:54 följande:
    Ni ska få veta allt... Hoppas vi får se ett litet hjärta idag. Så det inte är för tidigt.. Mannen har tagit ledigt från jobbet hela dagen. Han lovade mig lite shopping efteråt Flört så det blir förhoppningsvis lite mys på stan efteråt....

Men jag skriver så fort jag kommer hem....  
    lycka till vännen Hjärta
  • sweasmamma
    Gummsan skrev 2012-01-26 07:14:47 följande:
    Översta igår, understa idag. Och som vanligt måste det torka innan man ser ordentligt  

gummsan!! det ser BRA ut =) oroa dig inte,njut!!!
  • sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-01-26 08:30:56 följande:
    Tack... Flört   gubben min höll på att svimma när jag sa att jag inte orkade någon shopping idag.. Då har du verkligen ont sa han..

Hörs sen tjejer, vi åker in mot stan nu....  
    ha ha ha.. kan jag förstå =) 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester