• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

chida80:grattis

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-04-19 10:04:10 följande:

N1987 : Man ska bara testa tills äl testet blir pos, första pos gäller, allt därefter kan vara hormonerna som sitter i

OKEJ !!!jag har inte vatt här på en vecka! vad händer?? bråk?mini utkastad?varför?

Hej swea!!! Allt ba med dig, hur går det med magen Solig

Har inte en aning :S
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-04-19 10:33:20 följande:

jadå allt går bra , v 10 igår =)

sj då ??

fötfarande inget plus, äl+9 idag. är som vanligt. OJ vad tiden har gått :)
  • alexander2011

fler som har fått såhär efter utgående tid på docmorris test?
  • alexander2011

hur farligt är det att äta pencillin och ipren OM en är gravid? kan det ge skada direkt på embryot? nån som vet?
    jag äter ipren mot tandvärken o ska få pancillin på måndag så jag är orolig OM jag skulle vara gravid att det kan ge skador 

• alexander2011
    Momtobee skrev 2012-04-20 10:20:04 följande:

Ipren ska du inte äta, men antagligen får du kåvepenin som pencillin och det är inte farligt. Har själv haft tandproblem under denna grav, men åt Alvedon. Har hunnit med 2 pencillin kurer!
    ok men ipren är det enda som hjälper :( iaf för mig. verkar det som alvedon hjälpte inte ett smack
  • alexander2011

Detta är mina docmorristester med 2 dagar mellanrum på äl+7 och äl+9. alla sträck har kommit upp efter utgående tid. visst syns dom. kan båda vara spök, hjälp migo ventilera lite

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-04-20 11:42:12 följande:
    man ser ju verkligen !!! åååhhh hoppas
    hoppas jag med men eftersom det inte kom inom tiden så vet jag inte avd jag ska tro :(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester