• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Niicesara skrev 2012-04-20 14:14:36 följande:
    Har en fråga till Er igen. :)

Trodde ju att jag hade växtvärk sedan 2 veckor tillbaka men ju mer jag läser om mina symptom desto mer undrar jag vad det är. Kan det vara foglossning redan?

Har bara ont när jag rör på mig och ju mer jag rör mig desto värre blir det. Och det känns ovanför blygdbenet och imellanåt så går det ner en bit mot ljumskarna.

Tycker det är väldigt tidigt att få foglossning men vad vet jag. :P

Om det är det, har Ni några tips på vad jag kan göra för att lindra det?

Jag hade problem med foglossning när ag var i ecka 10 till ungefär 5 månaden. du ska kontakta sjukgymnasten o be om ett foglossningsbälte. det hjälpte mig. har du tur så försinner det med tiden, en del får dras med det under hela graviditeten. sjukgymnasten kommer även ge dig olika träningsövningar som du ska utföra varje dag.

vill det sig riktigt illa så kan du sjukskriva dig från arbetet men då måste du ha ett intyg från läkaren så kan du gå tidigare från arbetet dvs 2 månader innan bebben kommer. de ger dig all info..

usch det kan göra riktigt ont :S   
  • alexander2011
    Joz1a: det är negatit. om du menar sträcket som är äldigt nära kontrollsträcket så skulle jag tro att det är färgrester för det ser lite äl tätt ut :( ta ett nytt imorgon

Hallonbilar: Usch ilken jobbig situation. klart du ska anmäla honom. släpp inte in honom o ring firman o be att de tar reda på vem det ar som jobbade då obe att de skickar en annan. man måste kunna känna sig trygg. Jag tycker att han tog för sig lite väl mycket hemma hos dig!!!sicken gris. jag hade blivit rädd sj om det ahde varit jag i din situation. du har inte gjort nått fel.

Es mamma: Jag tycker inte du ska oroa dig. jag ser helt klart en stegring i dins tester. du ska inte haka upp dig så på att de inte är starkare än så. du stegrar fint gumman Hjärta de blir ju inte svagare eller hur?      men om du skulle slappna av mer av ett digital så köp ett.berätta sen hur det gick

gubbenhilfe: ser abolut äen fast det är sagt. du kommer få ett starkare imorgon skulle jag tippa på men vågar inte gratta dig än    
  • alexander2011

besviken jag blir, äl+11 och inget plus än på mina stickor. kan släna in bilder sen så kan ni analysera.
    fick ju svaga sträck på docmorristesterna men de var nog fel på de testerna.
    ska få tå tl tester a en vännina ev idag och när jag ahr tagit ett test så slänger jag in en bild :)  

• alexander2011

nån som ser nått? är på bim-2 el 4. snälla vill nån trixa
  • alexander2011
    Angeliic skrev 2012-04-22 17:30:16 följande:
    alexander2011 - jag får till dessa  - trixat hur mycket som helst fram och tillbaka. Man kan skönja ett litet svagt svagt streck.  

tack så mycketSolig sj tycker jag o sambon att vi ser ett ett vitt sträck bredvid vilket jag innerligt inte hoppas att det är. sänger in en bild snart på testet hur det ser ut när det har torkat. är väldigt svårt o se men...kanske kan man anannått
  • alexander2011
    MissÖland76 skrev 2012-04-22 18:20:58 följande:

taget efter tiden, men kan det visa så fel då, eller e det positivt???
    Det där är positivt!!!!
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-04-22 20:58:47 följande:
    Alexander ställde ner ljuset o kontrast. Är något rosa där =)

på tiden el? när va bim???  

denna är efter tiden. har inom tiden längre bak i tråden. visst syns det o brett men ser även ett vitt sträck oxå :(
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-04-22 21:03:13 följande:
    alex alltså jag menade om de va inom tiden, menade inte *på tiden eller* förlåt  skrev så de lät konstigt!!

hihi, lugnt men titta längre bak i tråden så ser du de andra inom tiden,.
    är på bim-2 el 4. fick ju de svaga på docmorris efter utgående tid för 4-5 dagar sedan så jag hoppas.. har dock bara ett test kvar o den tar jag imorgon bitti 
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-04-22 21:10:24 följande:
    När va bim???

så där såg mitt ut då jag plussade o jag såg de då tiden på testet hade gått ut =) 
    vilket av dom det torkade eller det inom tiden? bim-2 el 4 idag
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester