• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie: detta är inom tiden, inte morgonurin
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-04-22 21:13:22 följande:

testlagrets hade jag, o jag ahde aldrig en fått spök på dom. så hoppet finns ju =) för jag plussade med dom o upptäckte de som sagt efter tiden o de va ju så =) hoppas hoppas =)
    jo jag minns allt dina tester :) vi hade bim samtidigt :) så vi får hålla tummarna på bättre lycka denna gången. är inne på försök 6 nu :S
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-04-22 21:18:19 följande:
    JA =) Jag hålelr tummarna stenhårt för er!!! men fick en bra känsla nu =)
    ja jag tror vi plussade anting på försök 5 el 6 pga mf:et =/ 

tack gumman :) uppdaterar imorgon hur det går. tror inte så mycket är beredd på att det inte är nått denna gången heller. vi kan inte ha missat äl iaf men om det vill ta sig eller inte återstår o se. känner ingeting iaf som om jag skulle vara gravid
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-04-22 21:39:09 följande:

håller som sagt tummarna =) o inget e ju bevisat för tanten dyker upp eller ett härldigt plus =) Hoppas som sagt på plus =) kram

ska du testa på morgonen el em?? kram 

jag tar ett på morgonen sen blir det inget test förens på tors
  • alexander2011

Den understa är från idag

dagens test då det har torkat

taget efter knappt 5 min
    ok slänger in dagen och gårdagens tester, hjälp mig är ni snälla. är på bim-1 el 3
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-04-23 18:09:25 följande:

Alexander Skrattande
    ahhh jag ser nått, åh jag hoppas. der det inte starkare ut idag?
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-04-23 18:25:37 följande:
    JA de tycker jag verkligen =) Hoppppassssss!!!!!
    jag hoppas jag med men nu har jag inget test förens kanske tidigast orsdag. ska beställa då :( åhhh hoppas hoppas. blir grymt besviken om det inte är nått nu!!!
  • alexander2011
    Helenmedh skrev 2012-04-23 19:11:51 följande:
    Alexander: Vill inte förstöra för dig men detta är makens test vid genomlysning.. Ser du något på dina med blotta ögat? Inte med genomlysning alltså.. 

Syns ännu mer Irl
    ja ytterst svagt kan jag se ett sträck som är brett när jag vinklar det. hihi. din mans test ser ut o vara utsmetat
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-04-23 19:46:27 följande:
    Alex: jag ser när Jennie trixat men inte det otrixade.. :( bim?

om 1 eller 3 dagar. kan inte testa nästa gång förens tidigast tors
  • alexander2011

slemtorsk: ja ditt test ser negativt ut. när ska du testa igen???

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester