• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-02-17 06:57:42 följande:
    Aha så var det ja. Många att hålla reda på
    Men det var där uppenbarligen redan då... Det du lagt upp nu är ju varken skugga, färgrester eller spök

Och du.,. Ang många barn och att det kan sticka i någons ögon som försökt länge? Så får du inte säga, bara för att jag inte upplever det ännu betyder det inte att ingen annan ska göra det heller Var stolt över alla dina fina och var aldrig någonsin tyst om sådant Nu blir det ju en till

Den dagen jag blir bitter på att andra blir gravida och inte jag Då ska jag personligen nog fundera en gång till på andra mål i livet än att bli mamma
    Men vad fint skrivet av dig där , sitter och fånler :) Jag vet ju att du har rätt, men jag kan ändå inte låta bli att känna extra för de som försökt och försökt, men det inte vill sig :( Nu har jag fått jobba på den sista, och inte ens knappt ett år, men varje månad var det som jag dog lite grann, svårt att förklara, men för varje månad som går blev man ju mer och mer desperat, och för varje mens, om möjligt ännu mera knäckt. Det är svårt det här med att längta och vilja ha barn när det inte tar sig snabbt, oavsett om man har noll barn innan eller 10.

{#emotions_dlg.flower} 
  • Hallonbilar
    Fridhaa skrev 2012-02-17 07:07:01 följande:
    Hallonbåtar: första barnet och första försöket någonsin så man kan inte få Triss direkt. Grattis till dig måste va underbart.
    tack! {#emotions_dlg.flower}

snart händer det allt ska du se, första barnet och graviditeten är fantastiskt tid, helt underbart. körde nu på som vanligt eller körde du med ältester? jag ältestade faktiskt denna gång för första gången :) Hallon är lilla fröken frågvis, haha hoppas det är ok :)
  • Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-02-17 07:10:09 följande:
    hallonbilar!! GRATTIS!!!! alla här inne vill ha barn ,sen om det är 1,2,3 eller 7... vi glädjs åt ALLA plus!!!! känn inte så vännen !!

Fridhaa,NEJ ,kasta bort tanten åt väster!!!!

radioactive.man ser ju streck på dina tester,ja man kan få svaga test om det är X! jag hade kollat upp det INNAN det (om det skulle vara x) bli värre! 
    tack sweas Hjärta sitter och fånler för mig själv och har redan fått symptom haha, larvigt :)
  • Hallonbilar
    Nelliepop skrev 2012-02-17 07:12:47 följande:
    Är ändå fortfarande nyfiken hur många barn du har?? Flört 

vi fick oxå kämpa då min sambo steriliserade sig, ångrade sig. och vi återställde operationen. Jag fick ett x förlorade ena äggledaren.. Men blev gravid..

Vi fick kämpa,men detta barn är lika önskat som det skulle vara första..     
    jo, um, jag har..ju...5 stycken :) Så nu vet ni, hallon gör ett fotbollslag :P
  • Hallonbilar
    Nelliepop skrev 2012-02-17 07:16:16 följande:
    Då har vi lika många Flört Då kan våra barn spela martch mot varandra hihihihih
    hahahaha :) Tungan ute
  • Hallonbilar
    Gummsan skrev 2012-02-17 07:19:19 följande:
    Mini Leoni: Riktigt fint skrivet verkligen! Tummen upp för ditt inlägg.
  • Hallonbilar
    Nelliepop skrev 2012-02-17 07:23:16 följande:
    Jag får knappt behålla något.. jag bara spyr... Gråter Känner mig typ nära döden just nu...
  • Hallonbilar
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-17 07:36:35 följande:
    Men alltså, titta här då
    Nu tycker ju jag att billiga-testers ÄL test ser negativt ut, men jag fick positivt på CB

Wii!!!!{#emotions_dlg.flower}
  • Hallonbilar
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-17 07:38:38 följande:
    Alltså, visst borde jag ha ÄL?
    Det borde väl inte vara positivt pga mens som är på G? 
    jag skulle boka in maken/sambon till wrestlings match, japp :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester