• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Cataleya skrev 2012-02-17 06:20:04 följande:
    När jag plussade skojar jag inte om jag köpte test för lätt över 1000 kr, trodde inte på det för ens ul i v 12 haha
    tack för detta inlägg! Kyss precis hur jag känner det :) man väntar ju och längtar, sen när det väl kommer något kan man inte tro det :)
  • Hallonbilar

Tack alla, mest är jag glad att så många av er var vakna nu, trodde jag skulle få sitta och uppdatera som en tok till kl 8 XD tack tjejer Kyss Kan inte fatta det här alls...haha, som jag har väntat <3

• Hallonbilar

*bara försökt* i drygt ett år, Jag har många barn, men inte velat dra upp antalet, haha nu låter det som jag har en skolklass, men jag personligen vill inte göra någon ledsen som tex försökt jättelänge för att få sitt första barn, Jag tror ju inte vi flerbarnsföräldrar längtar mindre för den delen, men för mig personligen kan jag så väl sätta mig in i deras sits,Nu kanske inte dom bryr sig haha 

Fast jag kan säga är närmare din familjesituation när det gäller barn :) Har för mig Jag läste du hade ett par oxå :)

• Hallonbilar
    Cataleya skrev 2012-02-17 06:39:40 följande:
    Skönt man inte är ensam om att va tokig haha dock söt-tokig som minns sambo kallade mig då!
    haha, vad sött, och nej inte ska man skämmas för man missbrukar test, finns ju värre :)
  • Hallonbilar
    NeLe skrev 2012-02-17 06:37:14 följande:
    Cataleya, låter som mig... Tagit 13 graviditetstester och två ÄL tester sedan första pluset
    haha, funderar på ett CB nu, fast jag är en grov förespråkare att CB is the devil med sina spöken, är lite som, oj låt oss se om jag får något streck på alla tester apoteket har, då kanske det är på riktigt? :)
  • Hallonbilar
    Nelliepop skrev 2012-02-17 06:43:05 följande:
    Så ska du inte tänka... Vi fick kämpa med den i min mage nu... Vi med många barn har ju samma känslor som de som försöker med första barnet..

Kul att du oxå har många,behöver jag inte känna mig ensam i denna tråd =)=)

Var stolt över din familj=)      
    Vad gullig du är! tack {#emotions_dlg.flower} Du med :)
  • Hallonbilar
    Hallonbilar skrev 2012-02-17 06:45:07 följande:
    Haha, jag råkade ju knycka tillbaks angies gravbaciller jag lovade henne, får akta mig sen <3 :)
    insåg nu att det där kunde tolkas okänsligt, absolut inte min mening, utan skrevs med glimten i ögat, då jag postade tester till henne, menade inget illa! hoppas ingen tog det så.
  • Hallonbilar

det var neg ända tills nu , det är det jag nojar över, fick ju ett test för 6 dagar sen som gummsan trixade fram ett streck på. men detta är starkare, så jag hoppas! :)

• Hallonbilar
    Fridhaa skrev 2012-02-17 06:53:35 följande:
    Tyvärr verkar det som tant röd kommer idag! Svagt svagt rosa och idag är det BIM.. Jahapp
    Skrikandes Bläää för mensen när man längtar så :( Jag har missat så mycket de senaste dagarna så ursäkta om jag frågar , har ni försökt länge? första barnet? hoppas och önskar att du plussar snarast , kram!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester