• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mammelie1891 skrev 2012-05-21 22:32:49 följande:
    Det syns ju inte/ser grått ut, men i verkligheten är det verkligen rosa! Nån som trixar? Drömmer

Jo visst syns det
  • alexander2011
    TessLiihten skrev 2012-05-21 22:45:26 följande:
    Ja för mina har inte ändrat färg och inga synliga ådror, men däremot känns dem större och är lite ömma.

Känns nästan meningslöst att testa imorgon...  

minns inte när mina blev mörkare. tror det var i mitten av grav kanske men tyvärrkan iaf inte jag gå efter det nu för mina är fortfarande mörka runtom nu o grabben är 9 mån
  • alexander2011
    Gummsan skrev 2012-05-21 22:43:30 följande:
    Tess: mina bytter inte färg medan syrrans blir jätte bruna.

mina med. ahr annars kanske ljusa men det blev en jätte mörk cirkel runt. såg lite roligt ut hihi
  • alexander2011

mammalie: asså det där kan väl knappast vara spök. OM det skulle vara det så måste du klaga. tycker absolut att du ska köpa ett digitalt :) ÅHHH tänk om :)
  • alexander2011
    Nån som har erfarenhet från bastpatest.se deras stickor? när kan man börja använda dom tidigast? är de tillförlitliga. har bara hört bra om dom dvs inga spök. vad säger ni?
  • alexander2011
    mammelie1891 skrev 2012-05-22 10:37:48 följande:
    Jag har ett digitalt, men killen har gömt det till på torsdag då jag passerat BIM, haha. Så jag måste hålla mig.. Tungan ute

OK hahaha, duktig karl. kanske borde säga till sambon att gömma mina den dagen jag ska testa oxå hahahaha. ok torsdag. hmm det är ju LÅNGT dit men visst syns det på kortet :)
  • alexander2011

tess: trixade och tyvärr så ser jag ingeting. syns det bara med genombelysning så är det tyvärr ingeting :( så säger jag iaf. vet ju sj av erfarenheten av alla spök.
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-05-22 10:43:52 följande:
    jag har ju bara använt dem en cykel och det råkade ju vara då jag plussade :-9 Men jag kan ju säga att när jag testade i förtid..alltså för att kolla så att min ägglossningsspruta gått ur blodet så gav dem iaf inga skuggor eller spökisar... och när det blev plus så blev det det så att säga...

ja jag vet att du har använd dom :) och av dina bilder så har jag inte sett några spök. jag har nog testat snart alla märken som finns hahaha. men tänkte ge mig på ett försök med dom iaf. när kan man använda dom? är på äl+3 så jag borde vänta tills mitten av nästa vecka eller?
  • alexander2011
    TessLiihten skrev 2012-05-22 10:48:05 följande:
    Nej jag misstänkte också att det inte var något BIM idag. 
    Så får se...

Kanske dags att börja invänta mensen och slappna av lite. 

slappna av lite och låt dagarna gå. kommer mensen så kommer den o gör den inte det så testa senare :)
  • alexander2011
    Meeee skrev 2012-05-22 10:58:47 följande:
    Tycker du ska visa honom testet och blinka lite med ögonen och fråga vart det digitala är
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester