• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Snigo skrev 2012-05-20 23:19:00 följande:
    ingen mens här ännu.. bim + 4 eller äl + 6, 8blödning på dag 12, pos på äl test för 8 & 7 dagar sen ) och duktig har jag varit.. inga test! ;) Ska försöka hålla mig till nästa helg iaf om inte tanten kommit =D

duktig du är :) blödning på dag 12? kan vara för att du hade äl då antagligen. oftast brukar man få en nidblödning när ägget har fäst dvs 3-10 dagar efter äl.
    berätta sen hur det gick 
  • alexander2011
    Ummiii: det är positivt :) GRATTIS

nya mamman:GRATTIS

härligt att se plus i tråden

idealisten i mig: men är det samma test? det är nog däremot positivt. så brukar mina positiva äl tester se ut OM jag inte får starkare. den är ju lite starkare än kontrollsträcket :)        
  • alexander2011
    Snigo skrev 2012-05-21 09:08:06 följande:
    Egentligen så spelar inte Bim så stor roll? Är väl viktigare hur många dagar men ligger efter ÄL?

har jag oxå undrat. igentligen borde det inte spela nån soll om en har 14 eller 16 dagar efter äl dvs om man är på bim -2 (äl+14) osv. antalet dagar efter äl bord mna gå efter. testa du :)
  • alexander2011

qitas: tycker oxå det ser positivt ut :)

LisaW111: ge inte upp än. kommer inte mensen så testa sen igen :) hoppas på bättre tur annars nästa gång  

• alexander2011

tusse misse: ser tyvärr ingeting men du har många dagar kvar :)

• alexander2011

Tusse misse: såhär fick jag din bild
  • alexander2011

förstår dig snigo. så såg alla mina tester is tort sett ut förra månaden o en del avr bra mycket starkare än dina :( MEN än finns det hopp, ge inte upp
  • alexander2011
    Snigo skrev 2012-05-21 22:13:42 följande:

De syns mycket bättre irl.. Så irriterande!! Hur går de för dig? Äl? Bim? Hur ligger du till?

jadu, tror jag är på äl+2 vet inte. asså har känt av äl i drygt 4-5 dagar nu. testar mig inte denna månaden. är såå stressande och jag kommer nog inte testa med äl stickor heller för det hjälper inte oss ändå. är inne på 7-8 försöket nu. drygt är det o hela tiden vänta på att man ska bli gravid. ahr ju annars blivit gravid kanska snabbt.
    ska försöka hålla mig med att testa tills bim, kanske.
    har bim den 2:e o kan tidigast testa den 29:e skulle jag tippa på. gör jag en beställning på fredag den 25:e så kommer inte testerna förens mån-tis nån gång  
  • alexander2011
    mammelie1891 skrev 2012-05-21 22:20:52 följande:
    Hej tjejer!
    Tog mitt sista graviditetstest nyss eftersom jag vet att jag brukar få starkare på kvällen, och både jag och min kille ser ett svagt rosa streck!! Även han liksom!!! Killen som aldrig ser!! Får inget bra kort dock..
    släng in bilden iaf :)
  • alexander2011
    Snigo skrev 2012-05-21 22:40:13 följande:

Okej, ja de gör du ju rätt i men de är svårt när man vill så mycket få se de där pluset!! Vi är på försök 10.. Känns ut som att de aldrig blir ens tur

eller hur. skulle det nu gå 1 år innan jag blir gravid så söker vi hjälp sen. det skadar inte iaf
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester