• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mammelie1891 skrev 2012-02-08 15:38:20 följande:
    Update från mig. Va på vul idag igen. Mitt hcg är perfekt och hinnsäcken växer som den ska MEN det finns inget foster. Ofostrig graviditet alltså. Så nu ere bara att vänta på blödning. Så nån kan få tabort mig från bf-listan tack!
    men nääää!!!! =( jättestor kram 
  • sweasmamma
    kanske 4a skrev 2012-02-08 17:14:07 följande:
    Jag äter ju Borago för första gången nu och har haft mycket mer molvärk och mer äl-flytningar. Har nu flera dagar efter äl fortfarande rejäl molvärk på sidorna långt ner. Jag hoppas det gör nytta också och inte bara smärta.
    ja så har jag ...öm i livmodern ut på sidorna,illamående 
  • sweasmamma
    Gummsan skrev 2012-02-08 17:27:44 följande:
    Hallojsan! 
    Ja jag hade också mer molvärk. Ibland hugg. 
    ja är öm i livmodern,spänner mer i magen som träningsvärk.illamående samt ömma bröst..... då äe det boragon då=)
  • sweasmamma
    Gummsan skrev 2012-02-08 18:46:48 följande:
    Ja det skulle jag tro. Kände mig supergravid med alla symtom med dom. Men tillslut va jag ju det med :-P håller tummarna för dig såååå. Har du testat mera?
    nää... fick ju ett spök antagligen !! men som sagt jag har träningsvärk i livmodern just och känner mig allmänt nere.. äl test visar faktiskt ganska starkt... tänkte att borago kanske orsakar det ?? men typ äl +2 idag så vi får se!!
  • sweasmamma

men alltså ...samtidigt så känns det inte som en grav,mer som om mensen ska komma med full fart när som

• sweasmamma
    lillabambi skrev 2012-02-08 19:26:05 följande:

Sista testet för min del
    hmm..spök?? ta ett nytt om ett par dagar =)
  • sweasmamma
    popcornplaya skrev 2012-02-08 20:07:00 följande:
    Ja det är ju lite tidigt för mens ;)
    ja verkligen men det är så det känns.... tungt liksom... svårt att förklaraSkäms som sagt det KAN ju vara boragon som ger mig alla dessa symtom men ...ja svårt att förklara
  • sweasmamma
    lillabambi skrev 2012-02-08 20:18:05 följande:
    Är de du som gör mössorna vad tar du?
    95 kr =) ha ha... sjukt fina ju 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester