• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

angie91 skrev 2012-02-23 22:31:43 följande:
    ja joo o ja blev arg o skällde på henne...   vänta... ja du får se själv...
    Sandra Johansson

vad e de du snackar om?

Angelica Sääf
    för 14 minuter sedan
    Angelica Sääf

du snackar om mig

bakom ryggen p¨å mig

till tom

o ja gillar de int

Sandra Johansson
    för 13 minuter sedan
    Sandra Johansson

han fråga, jag svara

Angelica Sääf
    för 13 minuter sedan
    Angelica Sääf

han har int me att göra nått me mig

han har inte ens me att göra om ja lever

kompisar snackar int bakom ryggen...

Sandra Johansson
    för 12 minuter sedan
    Sandra Johansson

ja visste la inte att du inte ville de, DU BEHÖVER INTE SKÄLLA PÅ MIG FÖR NÅTT JA INTE VISSTE ELLER?!?!

Angelica Sääf
    för 11 minuter sedan
    Angelica Sääf

vill du att ja ska berätta saker om dig för folk du hatar?

har du ingen hjärna?

Sandra Johansson
    för 8 minuter sedan
    Sandra Johansson

VAFAAN E DE DU SITTER O SÄGER....?!! FYFAN VA DU E ELAK!!! JA VILL INTE VETA AV DIG MER, DE VA DROPPEN!!! DRA DIT PEPPARN VÄXER!!

nej det var kanske lite elakt men man gör inte så där, han har inget med dig eller ditt liv att göra
  • Hallonbilar

Varning för romaninlägg XD

Först av allt nu mår jag äntligen bättre har rannsakat mig själv hela natten, och vet ni, jag ska flytta, den 28 om de före inte säger ja då förståss, tror faktiskt inte de gör det, de har inte ens hört av sig för titt än, jag vet att tid finns ju kvar, MEN lgh var ful haha, nej ingt lägenheten den var underbar, men tapeterna och lister och smådetaljer var trasiga och solkiga :)

men jag såg ingen skillnad bor ju med småbarn själv haha, vii så gärna berätta om lgh så jag ska tråka er med det med, för jag fell in love totalt, det är 2 badrum, 3 sovrum, vardagsrum och jättekök med stor kyl och frys!!!!! inglasad balkong och en balkong till, garderober i alla rum :) barnen och jag kommer alla få större rum än vi har nu, så jag är  riktigt glad nu,

maken har jag som sagt bestämt mig tridigt att jag vill skiljas med och jag vill flytta så om allt går bra är jag i mitt nya hem den 28:e <3

testandet har jag gett upp :) nu vill jag bara komma härifrån och få det bra och att slippa all denna stress och mobbing, känner att detta kommer vara precis vad jag behöver <3

jag vill tacka er alla tjejer som stöttat och nöttat med mig kan inte ens med ord beskriva vad ni hjälpt mig, och du angie, du har ett hjärta av guld, glöm aldrig det!!!!

tro inte heller att jag tänker lämna tråden, haha, tänker vara kvar hos mina vänner och stötta och nötta med er om ni behöver det kram allihiopa Hjärta

• Hallonbilar
    Annna01 skrev 2012-02-24 08:56:52 följande:
    Jag har ett CB digitalt hemma men vill spara det tills jag ser att jag verkligen fått ett plus. Tog ett sånt i förrgår eftersom det känns som min kropp skriker ut att jag är gravid men det var negativt så vill inte slösa ännu ett Rynkar på näsan apotekets egna är jag skeptisk till, tog ett sånt dagen innan jag plussade förra gången och det visade ingenting. dagen efter plussade jag med CB´s och fick gravid på deras digitala.

Jag får väl helt enkelt vänta ytterligare 2 dagar. Har man redan väntat i 1,5 vecka så känns det som en eeevighet! Förstår inte hur jag kan känna mig så här om jag nu inte är gravid. Vet att man kan ha kvar symptom efter missfall men alla mina försvann efter 3 dagar.

Stort tack för era svar i alla fall Glad
    när är bim? förlåt om jag missade det
  • Hallonbilar
    safini skrev 2012-02-24 08:59:49 följande:
    Stoooor styrkekram till dig!! :)
    Kyss jag mår faktiskt bra sen jag insåg att detta är för det bästa och lägenheten sen, vårt att förklara men vilken kärlek jag kände där, en chans att börja om faktiskt bygga upp entt nytt fint hem är ju bästa terapin med :) tack gumman, kram tillbaks
  • Hallonbilar
    Annna01 skrev 2012-02-24 09:04:23 följande:
    Det vet jag inte eftersom jag fick missfall för ca 4 veckor sedan och inte fått mens efter det Rynkar på näsan
    igen ber jag om ursäkt att jag missat dina inlägg så förlåt om det kommer frågor du redan svarat på.

har du testat neg efter mf och när senast, har du alltså sett att hcgt gått ur?
    känner du dig gravid, symptom ect, menar du sen typ minst i v tillbaks? 
  • Hallonbilar
    safini skrev 2012-02-24 09:04:51 följande:
    Åhhh, vad underbart att du kan se det på det sättet, all lycka till dig <3 försök att se det som en spännande resa, ett nytt kapitel i ditt liv, och våga lita på att allt som sker sker av en anledning... kanske detta är meningen, för att allt nytt härligt o fräscht ska kunna komma in i ditt liv.. och jag är glad att du inte tänker lämna tråden!! och ge inte upp när de blir att kännas jobbigt igen, kom hit o ventilera o få stöd o hjälp! Jag tror att du kommer få ett superspännande liv ja :) KRAM!
    kom angie nu grinar vi <3 vad söt du är safini tack för ditt inlägg, precis så känner jag det!!! precis så där!!
    är så förväntansfull att det inte är klokt, haha :) mitt hem nu är fint men gubben har ju massa skitprylar överallt känns det som, jag vill ju ha rent och okluddigt, stilrent så att säga hah, jag kommer säkert tvinga på er bilder när det är klart med för att visa

kolla här då,hallon har inte en testat :) smart att beställa 40 tester då och sen få 5 gratis till i dag haha, 
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-24 09:06:13 följande:
    åhhh nu grinar ja igen här!!! du e för söt!!!! 
    ja e riktigt glad att du mår bättre :) o mig får du gärna tråka ut me att berätta mer om lägenheten.. :)
    håller tummarna på att de blir den 28de :) tror de e precis va du behöver! 2 toaletter i en lägenhet e fan int dumt heller :P

de viktigaste e att du mår bra.. såå stressa ner me allt va heter tester!! :)

tur att du stannar annars hade ja o många andra blivit ledsna..

KRAM KRAM KRAM!!!Hjärta 

awwww <3 Älskar du med!!    

egentligen rätt skumt hur mycke man kan bry sig o tycka om er tjejer när man egentligen int träffat er! <3 
    visst är det, men vi delar ju det mest fantastiska med varandra här inne, i bland kan ju inte alla dela detta med sina vänner irl eller makar, ledsamt men då är det ju jättebra att denna tråd finns här <3
  • Hallonbilar
    Knasten83 skrev 2012-02-24 09:06:19 följande:
    Hallon: va glad jag blir för din skull!! :) en nystart för dig och barnen! Härligt!!!!

Swea: fortfarande ont? Gå nu till doktorn med dig. Bestäm med mannen så han tar lillan och sen bums till sjukhus, lämna inte förän de kollat dig!
    Mer blod?
    tack <3

mår swea fortfarande dåligt :( vad ledsen jag blir :( 
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-24 09:13:04 följande:
    fint att sitta me 45 test o inte testa hallon :P du e såå söt!

o ja.. grinar ju till o från hela tiden känns de som ^^ haha blödig som ja vet int va... :P

<3
    nog första gången i hela mitt liv jag inte gjort det, och med kiss fron 23 i går hahahaha XD

just say the word gumman.... 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester