Varning för romaninlägg XD
Först av allt nu mår jag äntligen bättre har rannsakat mig själv hela natten, och vet ni, jag ska flytta, den 28 om de före inte säger ja då förståss, tror faktiskt inte de gör det, de har inte ens hört av sig för titt än, jag vet att tid finns ju kvar, MEN lgh var ful haha, nej ingt lägenheten den var underbar, men tapeterna och lister och smådetaljer var trasiga och solkiga :)
men jag såg ingen skillnad bor ju med småbarn själv haha, vii så gärna berätta om lgh så jag ska tråka er med det med, för jag fell in love totalt, det är 2 badrum, 3 sovrum, vardagsrum och jättekök med stor kyl och frys!!!!! inglasad balkong och en balkong till, garderober i alla rum :) barnen och jag kommer alla få större rum än vi har nu, så jag är riktigt glad nu,
maken har jag som sagt bestämt mig tridigt att jag vill skiljas med och jag vill flytta så om allt går bra är jag i mitt nya hem den 28:e <3
testandet har jag gett upp :) nu vill jag bara komma härifrån och få det bra och att slippa all denna stress och mobbing, känner att detta kommer vara precis vad jag behöver <3
jag vill tacka er alla tjejer som stöttat och nöttat med mig kan inte ens med ord beskriva vad ni hjälpt mig, och du angie, du har ett hjärta av guld, glöm aldrig det!!!!
tro inte heller att jag tänker lämna tråden, haha, tänker vara kvar hos mina vänner och stötta och nötta med er om ni behöver det kram allihiopa