• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

angie, hihi jag var tvungen att döda mitt fina kuvert, fick ju mina 5 gratis i dag så jag stoppade in allt där ist :) tom instruktionerna :) haha, postar i dag som sagt synd att du får vänta så länge bara, har du förresten testat ngt mer?

• Hallonbilar
    safini skrev 2012-02-24 10:54:26 följande:
    haha jag vet, de är jättesvårt!! ;) Lägg gärna ut bild igen när du testat :) 
  • Hallonbilar
    BeMa skrev 2012-02-24 10:55:41 följande:
    Jaaaadå :) Men tänk om de inte visar någonting? :(
    men tänk om? jag retas inte vet mkt väl vad jobbigt det är att få neg att sitta och stirra och vinkla sig blå, men tänk om?? håll dig länge innan du kissar bara kram
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-24 10:55:38 följande:
    rekomenderar dig att INTE köpa Rfsu eller cb (dom som blir till + vid pos)
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-24 10:57:48 följande:
    hahha va söööt du e !! 
    men nu kan ja juh int få se om mina illusioner om hur kuvertet såg ut stämmer ^^ ;)
    hahha ingen fara...
    känner mig int gravid o spottings... tror mensen kommer! :D såå har int testat nu!!  
    har du testat själv än da? kissat nyligen? du kanske...

... NEJ ja ska int stressa dig t att testa!! :P 
    kollar du mina bilder på albumet axel dante och buffy ser du bilden jag klistrade på iaf haha det var en bild på mina sötisar haha, ja jag har ingen fantasi men tänkte skoja till det för brevbäraren
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-24 10:57:48 följande:
    hahha va söööt du e !! 
    men nu kan ja juh int få se om mina illusioner om hur kuvertet såg ut stämmer ^^ ;)
    hahha ingen fara...
    känner mig int gravid o spottings... tror mensen kommer! :D såå har int testat nu!!  
    har du testat själv än da? kissat nyligen? du kanske...

... NEJ ja ska int stressa dig t att testa!! :P 
    inte ett test här, tänker inte göra det heller har spart några att ge bort eller sälja, färdigkissat på sticks för mig :))
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-24 11:06:17 följande:
    jo imorrn borde de nog funka!! 
    har ingen åsikt om förra cb ^^ men dom nya SUGER !!! ursäkta språket kvinnor ! :D 

däremot har ja int hört nån nämna ett speciellt digitalt från en hemsida man kan använda om igen... funderar på att testa...
    www.bastpatest.se/produkt/digitalt_graviditet...

tjejer!! ja täbnker int banna er för att ni inte håller er..!!! ja vet ju hur de kliar i fingrarna ^^ hahhaa 
    vilket häftigt digitalt, wow!
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-24 11:08:50 följande:
    hahahhaa fy fan va sött!!! ja ... brevbärarn hade nog vart förvånad!! ^^ 
    ska du inte kissa på mera sticks? :P haha
    hur gick de igår da? testa du nångång då?

nej nu ska jag acceptera mitt mf, jag ska även vara karlfri lääänge och bara njuta av mig själv och tiden med barnen :)

testade en gång i går tokblankt :) 
  • Hallonbilar

hahahaha jag tror seriöst jag är sjuk, jag skrev just ett medddelande till brevbäraren på baksidan :),lite kul ska de med få ha, eller borde jag avakadavra mig själv nu? *asg*

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester