• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

angie91 skrev 2012-02-24 11:28:52 följande:
    Marie : kan ja låna nån bild på dina ödlor?? ^^ ja målar ju :P vore kul att testa måla av ödlor :P :)
    alla mina bilder på fb på ödlorna kan du ta vilka du vill :) jag har ingen plats kvar på kuvertet till att skrIva avs så jag inboxar min adress, men det får bli till denna nuvarande lgh
  • Hallonbilar

ja jag är ett fan av harry, fast han ser läbbig ut privat när han ler, liksom han pressar ihop fram och undertänderna stenhårt, ser lite psykopatisk ut då, men det är ju inte harry det är ju dumma daniel radclifffe lol

• Hallonbilar
    Hoppas 2012 skrev 2012-02-24 11:31:32 följande:
    Jaha då var det officiellt
    Estelle Silvia Eva Mary

Oväntat :) 
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-24 11:35:47 följande:
    hahaha ja typ kan alla filmer utantill.. kan typ immitera hela filmerna ^^ hahaha ja e NÖÖRD!! <3 
    hahaha de låter toppen :P  ^^ hmm du kanske kan få en bild på dina ödlor ^^ om ja lyckas få dom se bra ut på mitt skissblock ^^
    men det skulle jag jättegärna vilja, vad sött av dig 

• Hallonbilar

måste lämna er tjejer för dagen, dottern kommer 1330 och vi ska ut och göra stan, men jag har inte tvättat håret på dagar så jag måste fixa mig, ja jag vet det är äckligt men har inte haft ork haha, ses senare tjejer, ta hand om er alla, kram!

• Hallonbilar
    Meeee skrev 2012-02-24 22:37:42 följande:
    Fy va jobbigt... Funkar det överhuvudtaget att ni bor ihop nu eller är allt åt skogen?
    allt är åt skogen, han kunde inte bry sid mindre över mitt mf, under hela dagen i dag har han inte ens hört av sid en gång, jag ringde kl 2130 och han sa att han inte kände för att prata med mig...han är så elak, säger liksom i tele är vi klara nu eller, kan du lägga på osv. men vill inte vara för ot, om 4 dagar flyttar jag, tyvärr kommer han hem om 2 dagar så då lär det bli värre :(
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-24 22:41:49 följande:
    gumman !!! :( kan försöka pigga upp dig! :)  
    tack, men jag orkar fan inte mer i dag,vill bara dö känns det som jag orkar verkligen inte mer han skiter fullständigt i mig, han har blivit som förbytt på bara en dag, trodde inte han kunde bli värre men han var helt hemsk i dag, svarar mig inte skriver inget och när jag väl ringer är han helt otroligt otrevlig, persangrepp hatisk och så jävla elak

jag skiter i att jag stavar som en krttaa det får ni ta :(

• Hallonbilar

jag vet ju inte vad jag har gjort för att få denna behandling, varför han gör så

nej jag känner inte så många tillräckligt väl att jag kan vara hos ngn

• Hallonbilar
    Meeee skrev 2012-02-24 22:48:10 följande:
    Fy fan ... Det är skrämmande hur människor man älskat och levt med, bara kan bli iskalla och sviniga. Mitt ex blev sån när vi skulle gå isär. Stod och väste att jag inte skulle få något ur vårat hem osv. Sjukt!
    Säger som Angie. Åk till nån vän om det blir för jobbigt. De hjälper inte att vara där hemma och må dåligt. Kram på dig
    har ju ingen :( annars hade jag gjort det

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester