• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

nu kom posten!!!!! nu går jag och kissar!!!!!

• Hallonbilar
    Trixxy skrev 2012-02-23 11:30:03 följande:
    ingen som använt babyolja? skadar det spermierna?
    använd den röda heat gör det skönare för kvinnan, värmer och men reagerar mer där nere icke skadligt för spermierna alls
  • Hallonbilar
    Choccolat skrev 2012-02-23 11:24:17 följande:
    Jag hoppas också för din skull och har skrivit till dig flera gånger tidigare för att stötta! Jag håller alla tummar jag har nu! =)
    och jag uppskattar dig enormt för det kära vännen jag VET att du vill mitt bästa och menar väl, stor kram ska du ha!
  • Hallonbilar
    Tikka1986 skrev 2012-02-23 11:32:39 följande:
    det tror jag inte att de gör. vi använde de efter förlossningen o jag vart gravid igen så de ska nog inte va nån fara me babyolja.
    alltså du blir känsligare i kärleksgrottan :) rekommenderas varmt, plus att den smakar gott om mannen vill ha buffe :)
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-23 11:32:51 följande:
    meeeh :O nu har juh ja kissat :O hahaha väntar på att våga kolla på testet..
    fast tror på neg... 
    ska jag dricka lite mer eller bara vänta lite till eller bara försöka mer? vill jättegärna se ditt test när du vågar titta och om du vill visa förstås, känn ingen press <3
  • Hallonbilar
    NeLe skrev 2012-02-23 11:37:55 följande:
    sätt på kranen på toa... koncentrera dig, tänk porlande bäckar eller hur vatten går från munnen och ner i kroppen för att sedan komma ut i urinhålet haha... Drick ett glas vatten, ett glas är ingen fara...
    vattentaktiken kör jag jämt ska ta mig lite vatten och vänta en liten stund

• Hallonbilar

jag kan inte kissa visserligen har jag druckit en del chaithe och var tvungen att kissa 940 känske bäst att vänta 4h iaf eller vad tycker ni?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester