• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

kan bara säga att jag mår så dåligt att jag vill fan dö känns det som, kan inte vara fast här i 3 månader

• Hallonbilar

allt händer fan på en gång, mf sakerna han säger om att mfet var kul, elakheterna, ja allt, allt på en gång

• Hallonbilar

jag behöver bara ett råd, hur kan man skaffa pengar snabbt? har inget att sälja då jag inte får behålla alla prylar han köpt på sitt konto eller hade före, lån sa de nej till, jag är desperat jag måste härifrån nu!!! och veta att det finns en jättefin lgh ledig om fem dagar som jag vet att jag aldrig kommer få tack vara maken

jag tigger inte förlåt om det uppfattades så, vill bara ha råd

• Hallonbilar
    Gummsan skrev 2012-02-23 15:06:34 följande:
    Hur länge har ni vart ihop? Hur gamla är ni? Har ni gemensamma saker får ni dela upp dom.
    vi är 38 0ch 37 tillsammans och gifta i 5 år, gemensamma sakerna har vvi ju köpt med gemensam ekonomi men han tänker inte sälja ngt för att ge mig hälften, det dyraste är ju hans fiskar bla han köper för lätt 2000 per mån visst jag har köpt mina axies, men det var mitt första akvarium och det är inte ens i närheten av vad hans 3 stora akvarium kostar varje månad
     blir ju värre med alla saker han hade innan som tv dator köksgrejer ect är ju hans

jag kommer ha en säng tomt kök tomt vardagsrum förrutom en ps3 ingen tv bänk, jo bokhylla har jag samt hälften av barnens saker samt porslin och sånt

• Hallonbilar
    Trixxy skrev 2012-02-23 15:08:27 följande:
    hur var han tex förra månaden då ni gjorde barn? varför denna plötsliga förändring hos han?
    ni tror mig nog inte men han var ite så här inte elak, han har aldrig kunnat prata känslor alls men jag kände mig älskad
  • Hallonbilar
    Knasten83 skrev 2012-02-23 15:08:03 följande:
    Hallon: men herregud hallon!! Vad är det för man? Ursäkta men han är ju en riktig idiot!! Skönt att du såsmåningom ska få slippa honom. Du förtjänar en härlig snäll och kärleksfull man.

Är ni gifta finns det ju vissa lagar han inte kan göra så mkt åt, ta till dem!
    Det va HAN som ville skiljas- inte du, han kan ta sitt pick och pack o dra tycker jag!! Oooo, blir så förbannad! Vill ta ledsna dig bakom min rygg och sen läsa lusen av skrället!!!
    tack exakt sådär är han och jag fattar inte, har försökt prata med han länge nu men han slutade bara svara, en gång har han pratat med mig i dag och då var det allt jag nämnt och att han ensam bestämt sig för att skiljas

• Hallonbilar
    Trixxy skrev 2012-02-23 15:08:27 följande:
    hur var han tex förra månaden då ni gjorde barn? varför denna plötsliga förändring hos han?
    han skyddade sig inte knullade när jag älade verkade positiv, kärleksfull, om jag det visste :(
  • Hallonbilar
    deecember skrev 2012-02-23 15:14:22 följande:
    Hallon; Även om ni inte är gifta så har du rätt till de saker (bostad & bohag) som köpts under sambotiden för gemensamt bruk. Oavsett på vems konto.
    Ring en jurist, det finns flera som ger gratis rådgivning en timme iallafall..:)

Du klarar det här, det kommer att lösa sig!
    {#emotions_dlg.flower}
    www.swedbank.se/privat/mer-om-privatekonomi/f...
    www.boekonomi.se/bodelning_sambor.htm
    tack! verkligen länkar är precis vad jag behöver, behöver även min årsinkomst före skatt till bostadsbidraget men hittar inte, iofs spelar det ingen roll, jag har inte 6,500 om 5 dagar eller 3.300 till halva hans hyra ändå
    men vill ha mina papper klara ändå

• Hallonbilar
    deecember skrev 2012-02-23 15:14:22 följande:
    Hallon; Även om ni inte är gifta så har du rätt till de saker (bostad & bohag) som köpts under sambotiden för gemensamt bruk. Oavsett på vems konto.
    Ring en jurist, det finns flera som ger gratis rådgivning en timme iallafall..:)

Du klarar det här, det kommer att lösa sig!
    {#emotions_dlg.flower}
    www.swedbank.se/privat/mer-om-privatekonomi/f...
    www.boekonomi.se/bodelning_sambor.htm
    vi är gifta dock 

• Hallonbilar
    Choccolat skrev 2012-02-23 15:17:51 följande:
    Olika familjejurister har ibland gratis rådgivning. Gå på en sådan så ska du se att du har bra mycket mer än ett ps3 utan att ens blinka...
    jag tror det med nu när jag fått bättre info, det är inte det värsta eg, prylar kan jag skaffa när min ekonomi reds upp, jag är så ledsen att jag inte har pengarna att flytta kan inte vara här i 3 mår till, kan bara inte

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester