• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

kiara skrev 2012-02-23 10:57:35 följande:
    Ok alla goa nu måste jag tyvärr lämna er för att återkomma ikväll hoppas jag får se positiva tester då....jag håller tummarna för er alla....kramar : )
    ta hand om dig gumman och ha en trevlig dag <3
  • Hallonbilar
    Meeee skrev 2012-02-23 11:09:18 följande:
    Hallon o Angie... När ska ni testa... Inte så att jag e nyfiken alltså ;))
    postbilen är här ska meddela så fort paketet dimper ner haha
  • Hallonbilar
    Choccolat skrev 2012-02-23 11:10:40 följande:

Under täckmanteln "ärlig" har vissa kommentarer sårat några tjejer i tråden. Den "ärlige" har många gånger påpekat att det är dumt att ge falska förhoppningar osv. 

Mer eller mindre varje gång har jag tyckt att dessa kommentarer varit oförsiktiga och onödigt bryska. 

Men idag blir det nog jag som säger ifrån... Jag tycker att det är dumt att skriva att man ska strunta blankt i vad läkare och bm säger, när dom säger saker vi inte vill höra. Deras ord är inte lag, och dom har inte alltid rätt. Men dom har erfarenhet och säger saker av en anledning.

Det är inte ovanligt att man får ett mf trots att hcg ökar. Ofta beror det på att någon "rest" sitter kvar i livmodern.

Jag önskar alla ett plus på stickan, tro mig! Jag följer er, jag gläds och är ledsen med er. Men jag tycker det är jättedumt att säga att vi ska sluta lyssna på läkare... Jag hoppas även att jag uttryckt mig på ett sätt som gör att ingen blir förtvivlad och vill lämna tråden...           

jag förstår det med, är bara så desperat och kan inte förstå att hcg uppenbarligen stiger, jag har ju bara blött knappt 3 dagar minskade redan i går i dag en matsked knappt, bara första dagen blödde jag rikligt utan brunt och inget ont, inte ens nu har jag mfkänningar, jag blir inte upprörd alls, jag vill bara så gärna och kaninte fösrtå alls varför hcgt ökar när jag tydligen blött klart nästintill. finns ju folk som blöder i grav med, och kk kvinnan sa ju 5 hch vilket är normalt för min v allt från 5-100, dan efter på kvällen hade det ju ökat till mins 25

så var inte orolig jag förstår dig och jag vet att det förtf kan vara öken,men vill bara så gärna
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-23 11:12:21 följande:
    ja sitter här ^^ 
    posten verkar fika jag ska gå och kolla om den är vid mig nu

• Hallonbilar
    lillasysterjessa skrev 2012-02-23 11:12:53 följande:
    Hej alla!

Känns som jag måste presentera mig nu... Har tjyvläst i flera veckor och både firat och sörjt med er. Ni verkar vara ett tok-härligt gäng med mycket värme i test-träsket! Får jag chans på er? *fniss*

Själv är jag just nu på vad jag skulle kunna tro är ÄL+5.. Blev väldigt knepigt sist nämligen.. Fick en svag stegring på stickorna tis och ons och trodde det skulle vara fullt blås på torsdagen, men då gick det ner igen istället...I lördags dansade äggstockarna samba och gjorde rejält ont så tippar på att äl var då.
    Igår kom mol i magen och äl-känningar igen???  Stack till ordentligt några gånger, men så fort kan det väl inte fästa? Med sonen kändes det verkligen som ett knivhugg 5 dagar efter äl-sexet.

Hur ät det nu med flytningar? Hade lite klart slajm tis-lör, och igår och idag är det fortfarande lite halt, men mjölkvita. 

du är så välkommen, bara kul med fler människor att deal allt med, måste tyvärr springa till balkongen nu :)

• Hallonbilar

angie av med brallan, bilen är 2 portar från mig nu, jag är mest rädd att jag inte kan kissa får sån press när jag testar haha

• Hallonbilar
    Mini Léonie skrev 2012-02-23 11:19:23 följande:
    Mkt bra sagt Choccolat. Du fick fram det du ville säga utan att säga det på ett fel sätt. Jag håller med och har varit nära att skriva men vågar inte efter all skit som blivit när jag varit just ärlig
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-23 11:19:10 följande:
    hehehe ^^ kliar dee?? hahah ^^ ja som tänkte vänta 2 dagar t me att testa  :P hahahha  ^^ 

hmmm kliar i mina fingrar extra mycke utan min gitarr i närheten :( 
    nu retas du på mig av med brallan :)
  • Hallonbilar

haha nu har vi hållt alla på sträckbänken så har vi kisspress hahahaha, förlåt tjejer, jag ska göra mitt bästa :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester