• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-02-24 09:38:55 följande:
    nope ingen blödning alls what so ever!!!! 
    tack raring,
  • Hallonbilar
    Hallonbilar skrev 2012-02-24 09:41:36 följande:
    fan vad dum jag känner mig nu, jag är fortf förvirrad och i otakt efter helvetet jag haft, förlåt, klart du har rätt, vad dum jag känner mig nu måste nästan ställa mig och skämmas nu :)

men ägget kan vara på väg att släppas! det låter bättre och är tom sant tror jag, vissa kan ju känna det! 
    nej men jag gjorde det igen va? svarar helt fel, jag behöver deff mer latte och vakna till lite, jag är inte helt dum i huvudet, jag lovar, förlåt igen :)
  • Hallonbilar
    Tikka1986 skrev 2012-02-24 09:44:10 följande:

inbillning? spök? *förvirrad*
    ser på översta understa har plasthylsan på va? svårt att se isf, plocka i sär :)
  • Hallonbilar
    Annna01 skrev 2012-02-24 09:47:05 följande:
    Jag veeeet, känner mig väldigt gravid men varför visar inte testen ett tydligt plus då? Rynkar på näsan kan lika gärna vara ett spökstreck det jag fick imorse. Men men.. är väl bara att vänta lite till, dock helt omöjligt att tänka på något annat.
    förstår precis hur du menar och känner, kram, men det kan ju vara ett äkta med, vänta ngn dag om du orkar
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-24 09:50:49 följande:
    hmm adda mig fb ^^ 
    angelica sääf (blondin me studentmössa på bilden) :)

latte machiato , islatte o latte me smaker e minA  favoriter.. ^^
    vet hur de e ... mitt liv rasa för ett par veckor sen då köpte ja dett par paket ;) 
    haha samma här hjorde just en 3,5 dl macchiato, addade dig nu

• Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-24 09:58:51 följande:
    ele också kan du göra som hallon o ha 45 test hemmma utan att testa ;)

ne nu retas ja lite väl här dags för mig att ta en kopp kaffe tror ja ^^ 
    *asg* kan man gringarva gjorde just det hahahaha
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-24 10:01:30 följande:
    förlåt gumman!! ja vet att ja e ond men ja va bara tvungen Hjärta
    jag blev inte arg, jag vill inte bil bomullsinlindad detta är mkt jag uppskattar att skämta till det lite för det behöver jag iaf, hade ju varit en helt annan sak om jag inte ville flytta och inte alls längtade ihjäl mig tills den 28:e , jag tyckte det var skitkul Hjärta
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-24 10:00:43 följande:
    kör dock hemmagjord latte ^^ använder int pulver ^^ accat :) 
    spelar du andra fb spel me?`casteville?? 
    cafeworld men inte på evigheter det strular så sen flowershop ibland ganska trist men kul ändå, och hidden som jag älskar, hnner inte med mer spel, vill ju vara här med :)
  • Hallonbilar
    Gummsan skrev 2012-02-24 10:02:07 följande:
    Exakt 2veckor kvar till nästa ul.... Usch känns som en evighet... Vill veta nu ifall det är 1 eller 2 där inne.....
    usch vad jobbigt med så lång tid att vänta :( kram!
  • Hallonbilar

haha nu drar jag till fb hidden har jag inte ens tittat på i dag vaknade gick hit direkt till er :) <3

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester