• Daphodil

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Omermammashjerta skrev 2020-01-12 13:12:14 följande:

Hej tog ett nytt test nu precis och fick detta (se bild) skulle i så fall vara 4+2 enligt mensen men då jag har extremt oregelbunden mens så vet jag inte .. vad tror ni? (Ska endast vara 2 streck i varje ruta)

Okunnig om cb men skulle säga positivt. Hoppas det blir starkare!
  • Daphodil
    JeSuisMoi skrev 2020-01-13 06:35:28 följande:

Ser ni? Skulle ni säga spök eller riktig hCG? ÄL+10 och behöver sätta in lutinus så fort jag får positivt/svagt streck, men vill helst inte sätta in i onödan.

Jag tror tidigt plus!
  • Daphodil
    smulis85 skrev 2020-01-13 19:47:44 följande:

Måste fråga om ni ser ett streck eller om de är jag som är helt fixerad och i så fall är de ett spök?

Jag ser också ett svagt streck och hoppas plus
  • Daphodil
    Mikkans skrev 2020-01-14 07:03:22 följande:

Snälla! Jag ser ett tydligt men svagt sträck! Vad ser ni? Kan de vara spök??

Jag skulle också tro positivt. Ja, lite svagt för BIM, kan du vara kortare gången?
  • Daphodil
    JeSuisMoi skrev 2020-01-14 11:45:10 följande:

Fick svagt positivt igår på både Babyplan Early och vanlig. Jag tog nya tester imorse och de är starkare. Tycker ni att det stegrat som det ska på en dag?

På båda bilderna är översta testet Early (10 mIU/ml) och det undre 25 mIU/ml). Den första bilden från igår och den andra idag.

Supersvårt att uttala sig om adekvat stegring bara över en dag. Men det är starkare, absolut.
  • Daphodil
    EllieB skrev 2020-01-14 11:37:13 följande:
    En vecka typ till bim
    Ser blankt ut för mig, tyvärr
  • Daphodil
    Nicciz skrev 2020-01-15 17:33:55 följande:

Tack för att du tittade! Tog ett test nu kl 17 också. Det var lite starkare än imorse. Hoppas!!

Dessa test kan jag, - grattis!!
  • Daphodil
    Nicciz skrev 2020-01-15 18:36:05 följande:

Är det så??? Jag har aldrig kört gravidkollen tidigare. Brukar de inte visa spök? Vågar inte hoppas. Längtar såååå till imorgon då jag får ta ett nytt test

Jag vågar säga att du är gravid. (Tagit säkert 100 st av detta märke och aldrig fått rosa spökstreck )
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester