• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

samma som de förra angie trixade ngn minut torrare bara :)

• Hallonbilar
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-29 10:50:38 följande:

DÄÄÄÄR... men det syns fan inget.. fast det syns otroooligt dåligt IRL också.. är nog bara en spökis men den första med dessa tester isf..
    håller man in ctrl och sen trycker på plus är det ett tydligt rosa streck där, svaget men syns otrixat!!!!!!!!!!!

• Hallonbilar
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-29 10:55:13 följande:
    JASSÅ??????? ÖÖÖÖÖ det måste jag testa ha ha ha....
    man  lär sig nåt nytt varje dag :) jag ser iaf rosa svagt streck där när jag gör så, gör du???
  • Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-02-29 10:55:58 följande:
    heeeeeej hallonbilar !!! hur är det med dig ? hur har det gått men mannen och allt??KRAM 
    hej sweas, njao det är inte så bra, stressigt så inåtahelvete, var ju 2:a i kön på lgh, man kunde flytta in redan den 27:e men de för mig hade inte tackat ja än, var inne i går som var sista anm dagen kl 14, de stänger 16, de före hade inte ännu lämnat svar men hade till midnatt på sig O-o jag blir sjuk av oro, är helt knäckt faktiskt, till råga på allt får jag inte reda på svaret förrens på em i dag, vet ej vilken tid

så jag har ju inte ens kunnat börja packa, är så stressad, är ledsen att jag inte varit inne och grattat och hejat på er man jag har bara inte orkat.

men jättetack att du frågade blev alldeles tårögd här, Hjärta 
  • Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-02-29 11:01:56 följande:
    tänkt på dig jättemycket !! håller verkligen tummarna att du får den !! kan du inte bo kvar där du bor annars eller??
    jo fast jag vill inte bo med han efter allt, måste bara härifrån asap, pallar inte de har varit hemma i ett par dagar nu, skickade ju i väg han och jag kan inte andas alls känns det som, har ju ingenstans att komma i från han, man jag tror och hoppas jag får lgheten, menar om man vill ha en väntar man väl inte tills midnatt sisata dagen tänker jag, hoppas hoppas 
  • Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-02-29 11:10:37 följande:
    håller verkligen tummarna!!!!! uppdatera mig Hjärta
    det ska jag!! Hjärta och tack att du tog dig tid, betyder mkt för mig Hjärtanu ska hallon stressbada, inget att göra tills em ändå :)
  • Hallonbilar

hallon uppdaterar, troligtvis dröjer det 20 arbetsdagar innan de installerat min internetgerjs, så ha det gött tjejer och lycka till!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester