• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

asså jag tycker mig se ngt på det trixade men är inte säker, men ngt ser jag.

• Hallonbilar

godmorgon tjejer! dags för mitt morgonpinkande ni hjälper väl mig och ser att det blir svagare va?

• Hallonbilar

wohoo, blödningsfri sen i gårkväll, nya tag! nej just det haha jag är ju fan singel nu <3 kommer säkert testa fast jag inte ens kommer ha sex haha, missbrukare som man är :)

en bra sak med detta iaf för framtidabruk är att jag vet nu exakt när jag kan bli gravid i äl-andet eftersom jag bara hade 6 en gång eller skiljer sig den fasen? 

• Hallonbilar
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-26 09:06:48 följande:
    nä jag har fortfarande INTE gett upp Det gör jag inte förrän jag får mens så att säga ( o knappt då ha ha)

Mådde illa när jag klev upp och det ligger lite i bakgrunden fortfarande men det kan vara PMS också :-/

Dagens bilder...

kan ju inte trixa men visst är det ngn litet rosa på den första??
  • Hallonbilar

här är jag igen vill att ni tittar på dessa cbt är torkat testlagrena nya, och jah vet att cb är ett spöke, trix away, tack på förhand, kram marie <3

• Hallonbilar

men om tom du är osäker är det väl deff mera neg i dag eller hur??? *hoppas*

tack för trix fröken <3 

• Hallonbilar

två till då, visst är detta vita streck med färg omkring alltså tokneg nu? ja, jag vet att jag nojar :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester