• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-03-16 11:17:57 följande:

Nu fattar jag inte. Har du plussat? Hur "hann" du med det? :)

Grattis såklart Glad

ett misstag från min sida dag 9 XD men glad är jag iaf <3
  • Hallonbilar
    Hoppas 2012 skrev 2012-03-16 11:23:42 följande:
    När gubben kommer hem?
    Bor ni ihop fortfarande?
    nej nej, jag internettar här bara, han var på möte i dag så jag passade på, vi är ju vänner och har tillgång till varandras lägenheter, dessutom bor vi 2 trappor i från varann :)
  • Hallonbilar
    mamma Linder skrev 2012-03-16 11:25:03 följande:
    Välkommen tillbaka Hallonbilar och grattis till plusset, klart du fixar att vara ensamstående mamma. det var jag med mitt första barn.
    ja, samma fär mig med första :P och tack <3
  • Hallonbilar
    Mini Léonie skrev 2012-03-16 12:00:01 följande:
    Sorry om jag är OT nu men måste fråga.. Du skrev väldigt hemska saker om honom om hur han uttryckte sig och behandlade dig och dina barn. Är man vän med en sådan människa?
    ja, trots allt är jag det, skulle vara omöjligt att inte vara det, klart jag var arg och bitter när det tog slut, men trots allt har jag insett att detta var bäst för mig och barnen, man kan inte jämt vara logisk, och speciellt inte mitt i ett uppbrott...tyvärr
  • Hallonbilar
    Tikka1986 skrev 2012-03-16 12:15:46 följande:
    grattis!!! :) svagt men med tydlig rosa färg o brett o fint :)
    tack! Kyss
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-03-26 15:18:17 följande:
    guuuuuummmmmman!!!! hur mår du??? ja e skitförbannad!!!! 
    tydligen e alla mina streck "spök" för imorse kom mensen!
    Neeeeej!!!!!!! vad fan :(((( Jag som trodde det tagit sig för dig :( är så ledsen för din skull :(

verkar vara illa här med, blöder inte men fått svagare och svagare, till slut slutade jag testa för jag blev å ledsen :( 
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-03-26 15:22:41 följande:
    meeeeeeeeeeeen neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :O de får int gå åt helvete för dig nu :O

:(  
    skulle inte förvåna mig :( men blöder ju inte än, men det känns *fel* ska ju inte bli svagare ju, iaf inte så tidigt :(
    vilken otur vi har :( 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester