• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

wohoo! hallon våldsgästar exte för lite internettande :) får min inet installation i dag men kan dröja ytterligare 3v innan jag får internet :(( så exet får finna sig :)

angie, hoppas du är inne, har råkat radera mina kontakter på telen så du måste messa mig så jag inte tappar bort dig :(

och, jag är så lyckad tjejer, haha, har försökt att få barn länge nu, men så klart plussar jag nu när jag är nyskild och utflyttad :( 

• Hallonbilar

gud vad jag är ouppfostrad då, mamma måste skämmas :)

hur är det med er? har jag missat några pluss? orkar inte riktigt kolla 3v av inlägg, har latmaskius :) 

• Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-03-16 10:51:33 följande:
    va??? har du plussat?????

det har jag med=) 
    har du?? vad kul!!!! ja, jag plussade i dag :P men SKA TESTA DIGITALT SENARE BARA FÖR ATT, ÄR PÅ BIM -1 I DAG, HUR LÅNGT GÅNGEN ÄR DU? gRATTIS IGEN, VAD GLAD JAG BLEV NU <3  oj, ja du ser, blev så glad att jag skrek :P
  • Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-03-16 10:55:25 följande:
    ha ha ha, plussade på bim-4 och digitalt bim-3 den 11 =) så typ 4+2 =) ha ha.. enda gången jag sagt nej det blir inget denna månaden , kopplade bort ALLT och blev gravid!!!
    jag fick ju kemisk abort förra månaden och redan för en v sen kände jag samma symptom som då så jag trodde redan då att jag var det, men fick inte tydligt pos på test förrens i dag, känner mig lite fail då när jag redan är singel och ensamstående :P Vad kul att vi är ungefär lika långt gångna <3
  • Hallonbilar
    Hallonbilar skrev 2012-03-16 10:58:41 följande:
    jag fick ju kemisk abort förra månaden och redan för en v sen kände jag samma symptom som då så jag trodde redan då att jag var det, men fick inte tydligt pos på test förrens i dag, känner mig lite fail då när jag redan är singel och ensamstående :P Vad kul att vi är ungefär lika långt gångna <3
    ehm, kemiskt missfall? tog ju inte abort :(
  • Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-03-16 11:00:03 följande:
    fy va jobbigt , antar att du och mannen ff nuppar=)
    nej en gång innan jag flyttade, dag 9 i cykeln, här är det färdigt med mannen, är riktigt nöjd över singellivet faktiskt, var ju inte så bra mellan oss, jag är jätteglad över graviditeten, kommer aldrig göra abort för jag är ensamstående, mannen är en bra karl så han kommer ställa upp i alla lägen ändå, vi kan bara inte leva i hop.
  • Hallonbilar
    Hoppas 2012 skrev 2012-03-16 11:02:40 följande:
    Hej hallon!
    Va har du fått + ??!!!
    När hände detta :)
    i dag!!! <3
  • Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-03-16 11:03:04 följande:
    va skönt ändå !! har du bild??? =)
    så fort gubben kommer hem och visar mig vart han gömt batteriladdaren till kameran :P
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester