angie91 skrev 2012-02-25 15:32:57 följande:
hallon vi finns här när han kommer hem o du vet ju mitt nr om du behöver prata <3
bra att du håkller dig sysselsatt tror de e bra för dig!
haha du hade juh kissat färdigt på sticks??
tycker mig ana en skugga ^^
alexander & hallon.... ni dödar int tråden.. ^^ de e jämt lugnt som tusan här på helger!
alexander ? vill du ha hjälp trixa dagens?
Mellans : grattis till plus med digitalt :)
haha ja men bm sa åt mig att kissa varannan dag för att se att det gick ner (nej på riktigt sa hon kissa om 2v haha ja sa ba, men tror du på det själv eller?)O-o och det går ju onekeligen neråt.
tack för ditt fina stöd och erbjudande, konstigt nog mår jag ganska bra, lgh planeringen och småpackningen har jag ju redan börjat med och jag ser ju verkligen ifram emot att flytta! <3
har pratat med barnen och de sa faktiskt, äntligen mamma kan du bli stark och självständig som du var förut haha, låter ju som en mespropp här men, mina karlar tycks alltid på ettt långsamt sätt trycka ner mig och sänka mitt självförtroende helt, Jag har även insett att jag klart och tydligt letat efter fel typ av man, iom förra mannen var lika elak och tryckte ner mig med.
men nu är det faktiskt skönt att veta att jag kommer snart vara borta härifrån, är larvigt förväntansfull,
sista ot om min idiot till man, pratade med hans ex i går, hon hade haft det precis likadant med han, han var underbar först sen blev han tyst och elak, tryckte ner henne, gick ju långsamt och det är FAKTISKT inte lätt att bara gå, men sen träffade han mig, och detta gjorde mig riktigt ledsen när hans ex sa detta till mig: han gick alltså upp till henne och sa, jag ville bara vara tillsammans med dig för att ha ngn, ngn att skaffa barn med, nu ska jag börja träffa hallon, vi började data och inom 2 mån var jag gravid, den sonen var bara 9m när nästa kom! han har alltså bara ytnyttjat mig för att få barn
och ja jag tror henne vi har varit nära vänner i över 15 år, hon har ingen anledning att ljuga för mig.
hallon-the author, kan tydligen bara skriva meterstaplar.