angie91 skrev 2012-02-25 15:56:53 följande:
hahaha min del gör de inget!! skriv av dig!!!1
VILKEN IDIOT HAN ÄR
Får sån lust att skälla ut han.. o hämta dig därifrån direkt!
hahaha du e int den enda som hittar idioter! ta de lugnt de finns massa av dom ...
mina ... nr 1 sitter inne... nr 2 va otrogen 24/7.. nr 3 slog mig o drack helaa tiden... nr 4 tryckte ner mig psykiskt, va otrogen o stal mina pengar..... min nr 5.. min nuvarande sambo e en ängel... (me en ängels tålamod som står ut me mig)
Väldigt sugen på en tripp t karlskoga nu.. (har en nära vän där) o han har köpt hus o tjatar ja ska komma o hälsa på... hade vart lägligt åka nu...
nej men vad skräå det far omkring här fick i ögat igen :) vad fint skrivet, ja inte det om exena förståss men på ngt sätt fick du mig att må bra, för de får en ju alltid att tro att det är DITT fel att de är som de är :(
och vad söt du är som skriver så där om karlskoga, uppskattas enormt, men jag vill inte att du tar dig hit för min skull, även om jag skulle uppskattat det enormt, det hoppas jag du vet <3, jag ser hellre att du tar det lungt, och det var inte så längesen du reste skitlångt va? dessutom kostar det ju massa :( MEN fy fan vad jag uppskattar att du skrev så <3
jag ska faktiskt i dag tvinga syrran att bjuda upp mig på en kaffe senare och sitta där och tjata lite, kanske tvinga med henne ut, känner faktiskt för att bli lite lullig och ha ROLIGT! innan han kommer hem :)