• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mammelie1891 skrev 2012-08-06 12:10:56 följande:
    Kolla min sidfot...
    Haha fy vad dålig jag är :P Men då kanske det stämmer..?
  • Helenmedh
    mammelie1891 skrev 2012-08-06 13:14:59 följande:
    Jag tror det. Sist jag va gravid hade vi ju sex på äl-dagen och även om det va en ofostrig så sa läkarn att det va möjligt att det va en "pojkgraviditet" eftersom jag inte mådde dåligt alls. Att jag klarar testosteronet vid en graviditet men blir helt sänkt av östrogenet. (långsökt kanske, visst men ändå kan det finnas nåt sant i det).
    Jajag har också hört det, att man mår mer dåligt med flicka alltså.. Jag spydde alla veckor fram till missfallet när jag var gravid sist. Med pojken mådde jag rätt bra.. Så kanske var en flicka den gången? Ja, man kan bara spekulera..
  • Helenmedh
    Meja2011 skrev 2012-08-06 19:57:37 följande:
    Ja ni som väntat på etst från mig här inne kan ju få reda på att jag köpte ett cb digitalt, och ett fett minus dök upp=/
    Fattar nada, men ett tele samtal till gyn i morgon så får vi se 
    Men fy... !  
  • Helenmedh

Meja: Motsaten är ju faktiskt inte bevisad! Tänker på dig. 

Här är äl slut för denna månad. Har inte stor förhoppningar (som vanligt) men men.. Mensen beräknas komma den  19 men jag hoppas för allt i världen att den vill komma tidigare , om jag inte är gravid såklart, eftersom vi ska på fertilitetskliniken den 22:a.. Jaja, annars får vi väl boka om tiden men känns surt eftersom dom har haft semesterstängt sen vårt första besök.. 

• Helenmedh
    MrsC74 skrev 2012-08-06 23:07:21 följande:
    Telgebo: vad skönt för dig. Det är sjukt jobbigt när mens och ÄL försvinner under så långa perioder. Speciellt om man försöker få barn samtidigt.
    Håller med om den.. 
  • Helenmedh
    Knasten83 skrev 2012-08-07 00:59:28 följande:
    Somnade visst på soffan, men blev väckt av mannen.. Tihi..;)

• Helenmedh
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-08-08 11:48:27 följande:
    det gör du ju inte.. då skulle du inte citerat mig Svårt när någon är mer insatt än du som jobbar med det eller hur var det nu?

Det är okej att du ignorerar mina inlägg Telge- det är inget som sårar mig men jag vill gärna rätta dig när du ger felaktig information till folk.

Såå till er andra... Ägglossningstester ger aalltså inte positivt utslag PÅ ägglossning utan någon/några dagar före, men det tror jag de flesta i denna tråden vet
    Hehe, står till och med i bruksanvisningen ;) 
  • Helenmedh

Nu orkar jag inte läsa mer bråk.. Iallfall så måste testlagret spöka denna gång också. Fick gratis tester av dom som plåster på såren. Vet inte när jag hade äl.. Om man går efter flytningarna så är jag på äl+8, går man efter smärtan är jag på äl+5.. Detta fick jag idag, kunde inte låta bli Första är otrix och det andra är ljuset dämpat.. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester