• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

isflikkan1 skrev 2012-08-10 21:16:39 följande:

Jamen, det understa på sista bilden tycker jag ser starkare ut :) Det e helt klart ngt där :) Hur länge till BIM el hur många dagar efter ÄL?
    Det är det som är så knepigt att veta.. Går man efter älflyt är jag på äl+9, går man efter smärta är det äl+5.. Testade inte med älstickor denna månad.. Förra månaden diffade nog min äl med två dagar eftersom mensen kom två dagar tidigare.. Kanske den flyttats denna gång också? 

Man blir ju rent ut sagt helt j*vla galen!
    Haha 
  • Helenmedh
    Eftersom jag inte fick så mycket respons på mina test provar jag lägga in otrixade för att se om någon vänlig själ vill trixa åt mig och kanske uttala sig?  

• Helenmedh
    viochdu skrev 2012-08-10 22:27:43 följande:
    Jag ser inget streck på orginalet. och kortet är ju bra skärpa och ljus,, så tror inte det går få fram så mkt bättre.

Ser du streck live?
    Ja.. Och typ tre sidor bak så la jag in en bild där ljuset var nerdraget.. Om du orkar titta
  • Helenmedh
    Helenmedh skrev 2012-08-10 22:35:33 följande:
    Ja.. Och typ tre sidor bak så la jag in en bild där ljuset var nerdraget.. Om du orkar titta
    Sidan 6305
  • Helenmedh
    viochdu skrev 2012-08-10 23:13:52 följande:
    Det syns ju ett streck iaf på det understa. Ytterst svagt men ändå ett streck :)

Men det du tog igår, har jag va för mig va starkare igår när det va nytaget. Blir ju skillnad när dom torkar.

Men du va väl inte på BIM än va?? och ändå streck :)

Det är ju bra :)
    Jo det syns inte alls likamycket nu när det torkat :/ Oja, jag har väl ca en vecka kvar  

Angående  ditt andra inlägg om äl så absolut tror jag att den kan komma tidigare.. Det är det jag tror att min gjort
  • Helenmedh
    wondering skrev 2012-08-11 12:59:58 följande:
    Det låter ju lite hoppingivande iallafall:)

Här är en bild, vill någon trixa så är det välkommet:)
    Vinklar man skärmen så ser iaf jag något....
    Och bara för att se så jag inte såg helt i syne så doppade jag ett test i vatten och det var  heltblankt, inte minsta skugga.!

Ser absolut men kan inte avgöra om det är grått eller rosa :/ 

Miapia: Jag ser på dina men det har inte ökat sen den 9:de.. Du hade bim igår va? Kanske ska ringa gyn på måndag om mensen inte kommit och testerna inte blivit starkare så kanske du kan få ta ett blodprov?  
  • Helenmedh

Nu börjar jag bli knäpp på riktigt.. Har det blivit starkare sen igår?  Tror gårdagens ligger på sida 6305 om jag inte missminner mig.. Första är utan trix,andra har jag dragit på skuggläge.. 

• Helenmedh
    skumbanan skrev 2012-08-11 14:14:46 följande:
    Helen: ser bra ut men har inget förtroende för testlagrets :/
    Nej inte jag heller :( Menman lever ju på hoppet ;) 
  • Helenmedh
    ellen05 skrev 2012-08-11 15:03:15 följande:
    Drog på skuggläge, blev så ljust av solen och har tyvärr inte originalbilden kvar.. Ska försöka fota en
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester