• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (HeartOfFreya)

Hoppet.. det där jäkla hoppet.. all sorg o ilska.. glädje vill man ju känna jämt! Men varför i hela friden blir man så jäkla vilsen? Jag vill inte vara vilsen mer.. jag vill vara den jag var innan dig, men jag vet att det är omöjligt. Och arg, ja...det är jag! På hela mänskligheten! Men det är inte hela jordens fel att du gjorde mig illa! Det är inte ens mitt fel..men du fick mig att känna så. Och det är förjävligt! 

Jag vet inte ens vad jag ska göra längre..med sorgen och den här tomheten.. är jag ens en människa längre?

• Anonym (Åsa)

Filip, jag har visst fått känslor för dig. Jag ljög för att skydda mig själv ifrån att bli sårad. 

• Anonym (Maybe)
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2025-04-05 20:42:48 följande:
    Tog det nyligen slut? 
    3 veckor sedan... 3 dagar innan hon lämnade mig förklarade hon för mig att jag var den enda för henne. Att hon aldrig hade älskat någon på samma sätt. Att hon ville ha en framtid med mig och att jag var den enda i hennes liv som betydde något...

3 dagar senare var det tack o hej
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Maybe) skrev 2025-04-06 12:17:14 följande:
    3 veckor sedan... 3 dagar innan hon lämnade mig förklarade hon för mig att jag var den enda för henne. Att hon aldrig hade älskat någon på samma sätt. Att hon ville ha en framtid med mig och att jag var den enda i hennes liv som betydde något...

3 dagar senare var det tack o hej
    Beklagar.. kanske beror det på rädsla? Har du frågat henne varför?
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (YouKnow) skrev 2025-04-08 22:59:19 följande:
    Fin låt
  • Anonym (Tilldig)

Ville vara nära dig. 
    Försökte iaf

• Anonym (Maybe)
    Anonym (Tilldig) skrev 2025-04-09 20:07:23 följande:

Ville vara nära dig. 
    Försökte iaf

Var tydligare mot hen! Ge inte upp om det finns känslor
  • Anonym (Tilldig)
    Anonym (Maybe) skrev 2025-04-10 09:30:56 följande:
    Var tydligare mot hen! Ge inte upp om det finns känslor
    Han vet redan att jag älskar honom 
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!