• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym

Till mitt hatade Ex...

Jag är gift nu och har fått barn med den mannen jag nu lever med...  MEN jag saknar sexet vi hade. Det är hemskt egentligen, för du var så elak..  Min nuvarande har lite för liten k*k och jag saknar så sexet med en lite mer välutrustad man..  Fy vad jag känner mig hemsk, men det är faktiskt sant...

• Anonym

Vi har varit vänner länge och vi har alltid funnits där för varandra.
    Men nu... Du beter dig fortfarande som vi gjorde när vi var 14 och visst det är okej till en viss gräns men oftast så går du långt över den. Du är ibland sjukt otrevlig och kan slänga ur dig vad fan som helst och sen inte förstå vad du har gjort fel? Du kan bli sur för minsta lilla grej men du får vara hur otrevlig och respektlös som helst!
    I helgen gick du verkligen över gränsen. Det du gjorde var inte mot mig men det var så enormt respektlöst att det fick mig att tappa hakan! Och jag börjar känna att jag snart inte orkar mer!
    Fast allt det här, så ibland är du en helt underbar vän, och jag kan därför inte bara vända ryggen och gå.

• Anonym

jag är inte kär i dej längre.
    men jag stannar i förhållandet för vår dotters skull, och för att jag inte har råd att bo själv. Vill så gärna ha en riktig kärnfamilj och enda sättet är att stanna kvar..

.. men jag planerar att göra slut och "bli fri" när vi fått vårt andra barn och det barnet börjat bli lite större.
    Om sisådär tio år kanske..?

känns som mitt liv bara springer förbi mej. jag är 24 och bara väntar på att tiden ska gå....
    önskar ibland att vi aldrig träffats..

• Elin 262
    Anonym skrev 2012-04-17 21:05:09 följande:
    Till mitt hatade Ex...

Jag är gift nu och har fått barn med den mannen jag nu lever med...  MEN jag saknar sexet vi hade. Det är hemskt egentligen, för du var så elak..  Min nuvarande har lite för liten k*k och jag saknar så sexet med en lite mer välutrustad man..  Fy vad jag känner mig hemsk, men det är faktiskt sant...
  • Anonym (berätta)

Jag är idag så glad över att ha fått träffa dig och prata med dig, Du vet inget, men för mig har det varit ett lidande. Men nu har jag chansen att gå vidare i mitt liv, med min familj, min älskade sambo och våra barn. NU när jag vet att fjärillarna i magen är borta när jag träffar dig!

• Anonym (sms)

Efter alla motgångar jag haft den senaste tiden, vågar jag äntligen hoppas på att vinden har vänt.

Jag är så glad att jag träffat dig. Du är allt jag önskat mig; sättet du är på, hur du tittar på mig och att jag kan känna dina känslor genom en enda kram.
    Jag kan vara mig själv med dig, jag känner mig trygg i din närhet, och det känns som att vi känt varandra i ett år, inte bara i en dryg månad.

Jag är glad att alla mina motgångar har skett, för utan dem hade jag aldrig träffat dig.

Nu hoppas jag att det inte sker nåt oväntat, för jag vill inte förlora det vi har.

• Anonym

det va mycket länge sedan .......................undrar hur det är me dig.............tänker du lika mckt på mig som jag gör på dig .....hoppas att vi träffas snart igen.

• Anonym
    Anonym (Kär!!!) skrev 2012-04-14 14:15:37 följande:
    Vet du det då? Vad vill du då?

Om du tänker på mig hela tiden? Varför hör du inte av dig då?
    Ja, jag vill leva med dig resten av mitt liv!! Jag vill somna och vanka upp brevid dig. Vill inte du det? 

Tänker på dig hela tiden ska du veta! För jag väntar på att du ska höra av dig! Puss!!
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!