• Maramina

Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?

Efter sammanlagt 16 försök, och två missfall under den här tiden (en konstaterad av sjukvården, en utan läkarkontakt) till att få till ett syskon till vår dotter på snart 3 år så ska vi i december påbörja en utredning. Dottern blev till på 7:e försöket men nu tycks det inte vilja ta sig.

Det vore trevligt att komma i kontakt med andra som också har försökt ett tag att få till ett syskon till det/de barn man redan har. Någon som vill hänga här med mig?

• Svar på tråden Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?
  • M  och  M

Ja ska ringa idag och stå på mig! Är ju vecka 7, 6+0 på onsdag isf, räcker inte det för VUL?

• Anceka m D
    M och M skrev 2014-02-03 08:56:56 följande:
    Fick en tid kl.10.45 imorgon. Får se vad det ger... Då är det 5+6

Du får säkert en ny tid om de inte ser ett hjärta, men jag håller tummarna! Bra att du stod på dig!
  • M  och  M

Jobbigt att dra någon vit lögn som ingen tror på på jobbet bara :-\

• Anceka m D

Äsch, säg bara läkarbesök. Folk brukar inte fråga mer, och gör dom det så säg att det är inget du vill prata om.

• alem

Lycka till M och M {#emotions_dlg.flower}

Lycka till alla ni andra som kämpar oxå! 

Nu är det sådär jätte jätte länge sedan jag skrev igen men tänkte det kan vara skönt och införliva lite hopp iaf! Än så länge så flyter det på okej för oss har RUL på torsdag och på fredag har vi gått halva tiden! Hjärta 

För alla er nya så har vi kämpat med syskon sedan aug 09 till vår dotter och lyckades alltså nu ÄNTLIGEN efter 4 år och 1 månad bli gravida på egen hand. 

• Maramina
    M och M skrev 2014-02-03 05:46:24 följande:

Ja jag gjorde ett test med clearblues digitala och nu står det 2-3veckor istället för 1-2 som det gjorde på det första jag gjorde förra lördagen... Alltså drygt en vecka sedan..

Men du, då har det ju ökat! Tog du något digitalt där emellan? I vilket fall så tolkar jag det väldigt hoppfullt. Skönt att du har fått till ett ultraljud, jag tror att det kommer att sluta med ett stort glädjebesked med tanke på att det digitala har ökat...
Svar på tråden Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?