• Notperfect

Vilken kändis tål du inte?

Som rubriken lyder. Vilken kändis (svensk som utländsk) tål du inte att se i TV-rutan och varför?

Jag klarar inte av Brad Pitt mest för att Jennifer Aniston är en av mina favoriter och för att han valde Angelina istället.

Sedan har jag väldigt svårt för Tom Cruise utan att egentligen veta varför.

• Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?
  • Hedgehog

Danny....! Melodifestivalen är kanske inte världsbäst, men han gör den inte bättre... Han känns så tillgjord på något vis. 

• Hedgehog
    Zizzieleenia skrev 2013-02-26 11:11:30 följande:
    Jaaa, kom på en till! Vad heter dendär jäveln i kniven mot strupen?! Hatar honom så mycket.. Usch, så patetisk ful och äcklig.. :S Makens favoritprogram, och jag vill bara kräkas varje gång :P
    Oj... Vilka ordval.... 
  • modesto
    Notperfect skrev 2013-02-24 22:28:52 följande:
    Som rubriken lyder. Vilken kändis (svensk som utländsk) tål du inte att se i TV-rutan och varför?

Jag klarar inte av Brad Pitt mest för att Jennifer Aniston är en av mina favoriter och för att han valde Angelina istället.

Sedan har jag väldigt svårt för Tom Cruise utan att egentligen veta varför.

För mig är det tvärtom, jag respekterar och beundrar Angelina mer som personlighet, för hennes livsstil, att hon vågar resa till de farliga ställen i värden och också att hon vågade vara stygg och ta för sig med Brad, förföra och ta över. Brad passar mer med henne, de är ett fantastiskt par även om man hör att de bråkar våldsamt då och då. Hon är också häftig med att adoptera och föda så många barn och fortsätta göra allt annat. Och hon är snyggare än Jennifer, fast för smal enligt min mening. Jag står inte ut med Jennifer, hon är för mesig och vanlig ”duktig flicka” i kändisvärlden. Men jag gillar inte att se filmer med varken Angelina eller Jennifer. Har försökt men står inte ut. Jag har sett flera filmer med Brad Pitt och han var helt ok.

Jag har det svårt för Tom Cruis och Madonna för deras religioner och hur det påverkar deras barn och fruar.

• modesto

Angelina är en modig kvinna med innehåll, Jenifer är mesig och tråkig och saknar personlighet.

• Chili123

Caroline af Ugglas

Mia skäringer

Petra mede

Pernilla Wahlgren

Sean banan

Carola

Amy Diamond

Sara Löfgren

Bert Karlsson

Alexander bard

• SillyJokes

Lite politiker:

Lars Ohly - Verkar väldigt omogen.
    Mitt Romney - Homofob, konservativ, arbetar bara för över- och medelklassen.
    Kent Ekeroth - "Låt inte fel invandrargrupper invandra" = Det är fel på muslimer. Snacka om att dra alla över en och samma kam. Det är faktiskt riktigt pinsamt.
    Björn Söder - Taskig människosyn. "Zigenare får skylla sig själva om de blir diskriminerade" = Alla zigenare blir utpekade som ett problem.
    Erik Almqvist - Väldigt agressiv med taskig människo- och kvinnosyn. Fattar inte varför vi skattebetalare ska finansiera hans 4 miljoner kronor efter det att han blev utsparkad. Och han säger själv att Sveriges invandring kostar så mycket för skattebetalarna. Så jävla sjukt och fel.

• Duckan

modesto, så om jag eller vem som helst annan klev in och förförde din man skulle det vara beundransvärt?

• Baby Firefly

Ben Affleck. För att han är så oändligt ful.
    Petra Mede. För att hon har så dålig humor och pratar så fruktansvärt jobbigt.
    David Caruco. För att han är så löjlig i CSI.

Sen har vi en hel drös med politiker....men jag orkar inte lista dom.

• Lisa med barn
    modesto skrev 2013-02-26 12:14:47 följande:

Angelina är en modig kvinna med innehåll, Jenifer är mesig och tråkig och saknar personlighet.

Känner du dem personligen eller bara genom skvallertidningar?
Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?