• Notperfect

Vilken kändis tål du inte?

Som rubriken lyder. Vilken kändis (svensk som utländsk) tål du inte att se i TV-rutan och varför?

Jag klarar inte av Brad Pitt mest för att Jennifer Aniston är en av mina favoriter och för att han valde Angelina istället.

Sedan har jag väldigt svårt för Tom Cruise utan att egentligen veta varför.

• Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?
  • Sofie87

Beyonce: En äkta dubbelmoralkärring. 

Pernilla Wahlgren: Såå jäkla falsk. Känner en som jobbar som make up artists och hade henne i stolen. Hon var verkligen otrevlig mot alla som inte "var någon".  

• Malajen1970

Zlatan, en diva på planen och tror att han är något. Sedan skådespelaren  Maria Lundkvist som ljuger och sätter dit folk som inte har gjort något.

• Momat

Pernilla Wahlgren och hennes ungar.

Carola.

Leila Lindholm.

Petra Mede.

Jan Guillou.

Björn Ranelid.

Arga snickaren (vad han nu heter? Anders?)

• Zizzieleenia

Per Moberg är riktigt slemmig..

stör mig som fan på Caroline af Ugglas, vänder sig i magen när man ser henne på tv, svinjobbig..  De är det värsta, sen är typer som Carola och Pernilla aftgren jobbiga också.. 

• Zizzieleenia

Jaaa, kom på en till! Vad heter dendär jäveln i kniven mot strupen?! Hatar honom så mycket.. Usch, så patetisk ful och äcklig.. :S Makens favoritprogram, och jag vill bara kräkas varje gång :P

• ummabdilleh
    Zixi skrev 2013-02-26 09:41:54 följande:
    Per Moberg, han är så sliskig och ofräsh. Skulle aldrig vilja äta hans mat, särskilt inte i hans kök

samma har
Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?