• Notperfect

Vilken kändis tål du inte?

Som rubriken lyder. Vilken kändis (svensk som utländsk) tål du inte att se i TV-rutan och varför?

Jag klarar inte av Brad Pitt mest för att Jennifer Aniston är en av mina favoriter och för att han valde Angelina istället.

Sedan har jag väldigt svårt för Tom Cruise utan att egentligen veta varför.

• Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?
  • En himmelsk drog

Jag tål inte Anna Book för jag tycker hon gör allt för sina 15 minutes of fame. Hon gråter ut i Aftonbladet ena dagen över en obefintlig sak, andra dagen syns hon i TV-rutan, tredje dagen gråter hon ut i Aftonbladet igen över hur illa behandlad hon blev i TV-rutan dagen innan osv. Nej fy, henne vill jag gärna slippa se fler gånger. Kan hon inte bara acceptera att hon är UTE?!

Carola tål jag inte heller, avskyr människan.. mest för att jag träffat henne privat flera gånger och fick se hennes rätta jag då.

• En himmelsk drog
    Petra Mede - Sveriges sämsta komiker
    Pernilla Wahlgren - "Hej jag är fortfarande 15"
    Bert Karlsson - Äcklig, sliskig gubbe som ger mig rysningar
    Alexander Bard - Elak och allmänt dum i sina uttalanden
    Gunilla Persson - Vem knullar hon för att fortfarande få synas i TV?
    Zlatan - Dryg och elak som inte förtjänar all uppmärksamhet och alla fans
    Eric Saade - Dryg snorvalp som förtjänar en fet stoppsmäll
    Gina Dirawi - Tål inte henne för att hon fallit för all press om förändring
    Christine Meltzer - Hennes skratt retar mig enormt, annars är hon okej
    Kungafamiljen - Hatar hela jävla kungafamiljen (nej, jag är inte bitter!)
  • chrissandra
    Alltid Daph skrev 2013-02-25 16:57:20 följande:
    Men hur kan ni ogilla den där Gunilla Persson i Hollywoodfruar? Hon är ju hysteriskt underhållande. Man skäms ihjäl och förfasar sig, men har roligt under tiden.
    Det beror på att hon drar in sin dotter i hennes hysteriska sfär.
  • Kaninbarnet

Lotta Engberg och Ernst Kirchsteiger!
    Kräks av Lottas klämkäckhet och Ernst krystade naturlighet... 

• Alltid Daph
    chrissandra skrev 2013-02-26 13:16:53 följande:
    Det beror på att hon drar in sin dotter i hennes hysteriska sfär.
    Ja, det är förstås beklämmande. Stackars unge. Men i övrigt tycker jag att hon är synnerligen lustig. Hennes mimik när hon "skådespelar"!

Har svårt att komma på folk att tycka illa om. Tittar mest bara på Morden i Midsomer och där finns det ju inte så mycket att reta sig på...  
  • LoPax

Petra Mede- alla skämt är på dagisnivå.. pratar väldigt ansträngt och grötigt. 

Lars Ohly- Gnällspik av rang. "buhu jag vill inte sitta brevid jimmie".

Cissi Wallin: Jag förstår "näthatet" mot denna bekräftelseh**a. Hon är besatt av att vara "känd" och måste ständigt prata om "alla mina vänner där och alla vänner där". Dessutom tror hon på naturmedicin som homopati..

Gina Dirawi: Fattar inte alls hypen kring henne..  

• Alltid Daph
    LoPax skrev 2013-02-26 13:28:43 följande:
    Petra Mede- alla skämt är på dagisnivå.. pratar väldigt ansträngt och grötigt. 

Lars Ohly- Gnällspik av rang. "buhu jag vill inte sitta brevid jimmie".

Cissi Wallin: Jag förstår "näthatet" mot denna bekräftelseh**a. Hon är besatt av att vara "känd" och måste ständigt prata om "alla mina vänner där och alla vänner där". Dessutom tror hon på naturmedicin som homopati..

Gina Dirawi: Fattar inte alls hypen kring henne..  

Vem är denna Cissi Wallin?? Får googla.
  • Duckan

Alltid Daph, gjorde detsamma men jag känner inte alls igen denna Wallin. Vad gör hon?

• jashrinah
    Caroline af Ugglas - ogillar jag sedan hon red med bh utanpå tröjan i ett barnprogram....
    Sean banan - tror inte jag behöver förklara mig. 
     Petra Mede - Sveriges sämsta komiker
    Bert Karlsson - usch han är så äcklig ! 

Gina Dirawi - svårt att inte ogilla henne när hon tipsar om antisemitiska böcker på sin blogg. 
  • kudden12

Pernilla Wahlgren
    Sara don finer
    Viktoria silverstedt
    Beppe wolgers
    Björn Skifs
    Lena ph
    VILL BARA KRÄKAS!!!

Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?